Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shoot met Tessa

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Shoot met Tessa

Enkele foto's van de shoot met tessa.
    zal updaten met andere foto's volgende week

Make up, styling en al dat gedoe door mezelf...

groetjes
    Nella Balda Photography

Re: Shoot met Tessa

Dit spreekt me totaal niet aan. Dus doorgaan, ik ben benieuwd naar het vervolg, misschien wen ik er aan. Eigen stijl altijd goed...
    Henk
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

Comment

Ogen zijn toch wel iéts te prominent bewerkt. Jammer.

Laatste toont bekende pose, maar die werkt vind ik persoonlijk meer half of volledig in profiel. Nu geeft het een wat banaal beeld... alsof het model beetje last heeft van winderigheid.

Numero 2 is wel een mooie. O.a. dankzij zomersproetjes.

Comment

Dit is verwarrend, in enen is er een foto bijgekomen, dus even de nummers bijwerken.

Henk zei het al.
        Die eigen stijl in foto 2 is aansprekend.

De pose van het model in foto 3 is mij onduidelijk.
        De Plaat is op zich wel goed, maar er is naar mij mening geen een reden waarom zijn buigen moet aanwezig op de plaat en tegelijkertijd recht in de cam kijkt.

Dus 3 is verwarrend en dat leid de aandacht van jouw bedoeling af denk ik.

Dan doorgaand op 1, deze is sterk, brutaal en toch ook teder.
        En de ogen trekken je de foto is.
        De beste zover.
        Last edited by Irineas; 1 juni 2009, 15:46.
        Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Foto 2 vind ik de beste. Wat een geweldig portret!

De manier waarop je de ogen bewerkt in je foto's vind ik niet mooi. Maar dat is een kwestie van smaak.
          www.pixation.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk bericht
            Henk zei het al.
            Die eigen stijl in foto 1 is aansprekend.

De pose van het model in foto 2 is mij onduidelijk.
            De Plaat is op zich wel goed, maar er is naar mij mening geen een reden waarom zijn buigen moet aanwezig op de plaat en tegelijkertijd recht in de cam kijkt.

Dus 2 is verwarrend en dat leid de aandacht van jouw bedoeling af denk ik.
            Je bedoelt foto 3 en haar buigen, veronderstel ik?

Comment

Hey Nella,

eerste en tweede foto vind ik zeer goed, de derde iets minder, maar ik vermoed dat je dit zelf waarschijnlijk ook al had gevoeld.

Foto 1 -> portret is goed, stijl die ge gebruikt om je foto te retoucheren is appart maar wert wel. Mijn persoonlijke mening is dat als je photoshopt, je moet doorshoppen. Ik zie bijvoorbeeld nog een aantal rimpels, doe die dan gewoon ook weg,.... Nu retoucheer je de ogen perfect en laat je wat rimpeltjes staan,..... Dat is inconsistent vind ik.

Foto 2 > voor mij de beste die erbijstaat. Werkt in zwart - wit,....Ik vind het contrast goed zitten en de scherpte zit waar hij moet zitten.

Foto 3 -> haal die eruit want de pose is niet goed en ik snap ze niet. Je haalt je hele reeks onderuit door deze foto.

Voor de rest een topprestatie.

Mvg Bart
              Bart - www.bartdr.com for pictures
              Canon 5D Mark II | Canon 40D | EFS 10 - 22 | EF 24 - 105 L | EF 70 - 200 IS L | EF 50 1.4 | Lighting equipment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                Je bedoelt foto 3 en haar buigen, veronderstel ik?
                Ja, dat klopt, maar ik zag in eerste instantie er maar twee, nu drie, waarbij een de beste en sterkste is,
                Dus ik heb mijn draadje aangepast hierop.
                Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Working...
                X