Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
henk, wat wil je laten zien met deze foto, kan je hem even uitleggen want ik begrijp er geen bal van...
en dan nog in sc mensen en modellen?? (maar dat is ieder zijn eigen keuze ik weet het)
voor mij is dit een foto voor verticaal klassement, als dit "mooi" is dan kan iedereen wel zijn kaartje hier komen dumpen
ik bedoel hier niks mee , gewoon mijn eerste gedacht bij het zien van dit plaatje
henk, wat wil je laten zien met deze foto, kan je hem even uitleggen want ik begrijp er geen bal van...
en dan nog in sc mensen en modellen?? (maar dat is ieder zijn eigen keuze ik weet het)
voor mij is dit een foto voor verticaal klassement, als dit "mooi" is dan kan iedereen wel zijn kaartje hier komen dumpen
ik bedoel hier niks mee , gewoon mijn eerste gedacht bij het zien van dit plaatje
Ik weet het, te moeilijk voor BD. Het woordje 'dumpen' staat mij overigens niet aan, mind your language!
Henk
Ik weet het, te moeilijk voor BD. Het woordje 'dumpen' staat mij overigens niet aan, mind your language!
Henk
mss niet te moeilijk voor BD maar in ieder geval wel voor mij vandaar dat ik ook wat uitleg vraag.....en met dit antwoord kom ik natuurlijk geen stap verder....ik leer graag bij!
Knap
Maar zoiets post je niet in 'Mensen en Modellen' (zijn ze hier zeker niet gewoon)
Hey Mexicano, eindelijk iets p[ositiefs. Waar had ik hem beter kunnen plaatsen? Ik wist het zo 1 2 3 niet te verzinnen. Maar als de moderator een goed idee heeft, mijn zegen heeft-ie!!!
Henks
moontje heeft hier een punt,en als het niet meer gezellig is, zal dit aan tal van zaken liggen denk ik,ademen mensen ademen dat helpt soms
grtjs,
jeannot
btw in abstract zou deze veelbelovend zijn
Hoe doe ik dat Jeannot?
Vragen aan de moderator om hem te verplaatsen?>
Bij deze dan, ik neem toch aan dat de moderatoren onze schrijfsels ook volgen....?
(die zullen ook wel eens lachen, bedenkelijk kijken,fronsen etc... )
Henks
PS hoewel abstract, daar zou ik niet zo snel aan denken. Dit is toch niet abstract...
In welk onderdeel uw foto zou moeten staan weet ik ook niet meteen.
Ik vind het een zeer boeiende foto waar ik naar blijf kijken, er is zoveel te zien.
De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!
Comment