We hebben op school momenteel een sociaal project lopen waarbij we maandelijks een bezoek moeten brengen aan een bejaarde in een rusthuis. We moeten dit doen van halverwege vijfde jaar tot en met het zesde. Al vier maanden bezoek ik Frans. Een man die zowat heel zijn leven vrachtwagenchauffeur is geweest, gans Europa heeft gezien en een passie had/heeft voor wielrennen (hij heeft lang met één van de volgwagens van Eddy Merckx gereden). Het is me echter hoe langer hoe meer duidelijk geworden dat Frans ook een eenzaam iemand is. Hij heeft amper familie, geen vrouw, geen kinderen, in het rusthuis kent hij niet veel mensen, en het is dan ook duidelijk hoeveel belang hij aan onze bezoeken hecht, ook al gaan die vaak gepaard met enkele stiltes.
Ik heb vandaag gevraagd of ik eens wat foto's van hem mocht nemen, en dit is wat ik ervan gemaakt heb:
Alle foto's met natuurlijk licht, ik vond het niet echt gepast om te flitsen.
Ik post ze in showcase omdat ik ze echt niet slecht vind, ik hoop dat jullie er ook zo over denken, of gefundeerde kritiek klaar hebben.
Klaas
Ik heb vandaag gevraagd of ik eens wat foto's van hem mocht nemen, en dit is wat ik ervan gemaakt heb:
Alle foto's met natuurlijk licht, ik vond het niet echt gepast om te flitsen.
Ik post ze in showcase omdat ik ze echt niet slecht vind, ik hoop dat jullie er ook zo over denken, of gefundeerde kritiek klaar hebben.
Klaas
Comment