Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

verdiep

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• verdiep

Verdiep twee maal, nee drie .... voor Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

Re: verdiep

henk, wat wil je laten zien met deze foto, kan je hem even uitleggen want ik begrijp er geen bal van...
    en dan nog in sc mensen en modellen?? (maar dat is ieder zijn eigen keuze ik weet het)
    voor mij is dit een foto voor verticaal klassement, als dit "mooi" is dan kan iedereen wel zijn kaartje hier komen dumpen

ik bedoel hier niks mee , gewoon mijn eerste gedacht bij het zien van dit plaatje
    http://www.jvs-photography.be/

Comment

zou hier links croppen, zo dat de man er maar half opstaat.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
        henk, wat wil je laten zien met deze foto, kan je hem even uitleggen want ik begrijp er geen bal van...
        en dan nog in sc mensen en modellen?? (maar dat is ieder zijn eigen keuze ik weet het)
        voor mij is dit een foto voor verticaal klassement, als dit "mooi" is dan kan iedereen wel zijn kaartje hier komen dumpen

ik bedoel hier niks mee , gewoon mijn eerste gedacht bij het zien van dit plaatje
        Ik weet het, te moeilijk voor BD. Het woordje 'dumpen' staat mij overigens niet aan, mind your language!
        Henk
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
          Ik weet het, te moeilijk voor BD. Het woordje 'dumpen' staat mij overigens niet aan, mind your language!
          Henk
          mss niet te moeilijk voor BD maar in ieder geval wel voor mij vandaar dat ik ook wat uitleg vraag.....en met dit antwoord kom ik natuurlijk geen stap verder....ik leer graag bij!
          http://www.jvs-photography.be/

Comment

jongens laten we het vriendelijk en gezellig houden.

Comment

Knap
              Maar zoiets post je niet in 'Mensen en Modellen' (zijn ze hier zeker niet gewoon)
              Canikon 40D - D200, D300

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk bericht
                Knap
                Maar zoiets post je niet in 'Mensen en Modellen' (zijn ze hier zeker niet gewoon)
                Hey Mexicano, eindelijk iets p[ositiefs. Waar had ik hem beter kunnen plaatsen? Ik wist het zo 1 2 3 niet te verzinnen. Maar als de moderator een goed idee heeft, mijn zegen heeft-ie!!!
                Henks
                (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                  Ik weet het, te moeilijk voor BD
                  Henk

ik geloof in de wereld... maar gezellig is het 'hier' allang niet meer
                  Scotty... beam me up !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht

ik geloof in de wereld... maar gezellig is het 'hier' allang niet meer
                    Net zo gezellig als je het zelf maakt (doordenker...)
                    Henk
                    (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door moontje Bekijk bericht
                      jongens laten we het vriendelijk en gezellig houden.
                      moontje heeft hier een punt,en als het niet meer gezellig is, zal dit aan tal van zaken liggen denk ik,ademen mensen ademen dat helpt soms

grtjs,

jeannot

btw in abstract zou deze veelbelovend zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                        moontje heeft hier een punt,en als het niet meer gezellig is, zal dit aan tal van zaken liggen denk ik,ademen mensen ademen dat helpt soms

grtjs,

jeannot

btw in abstract zou deze veelbelovend zijn
                        Hoe doe ik dat Jeannot?
                        Vragen aan de moderator om hem te verplaatsen?>
                        Bij deze dan, ik neem toch aan dat de moderatoren onze schrijfsels ook volgen....?
                        (die zullen ook wel eens lachen, bedenkelijk kijken,fronsen etc... )
                        Henks

PS hoewel abstract, daar zou ik niet zo snel aan denken. Dit is toch niet abstract...
                        (BD1383NL)

Comment

Henk, één van je betere. 'k Vind hem keigoed van opbouw, er zit een stukje mens in, het grafische / repetitieve, diepte...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                            Henk, één van je betere. 'k Vind hem keigoed van opbouw, er zit een stukje mens in, het grafische / repetitieve, diepte...
                            Ha, Chris. Eindelijk iemand die mijn fotografie bereikt! Dank je!
                            Henk
                            (BD1383NL)

Comment

In welk onderdeel uw foto zou moeten staan weet ik ook niet meteen.
                              Ik vind het een zeer boeiende foto waar ik naar blijf kijken, er is zoveel te zien.
                              De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

Comment

Working...
                              X