Verdiep twee maal, nee drie .... voor Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
verdiep
Collapse
X
-
verdiep
Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)Labels: Geen
-
-
Re: verdiep
henk, wat wil je laten zien met deze foto, kan je hem even uitleggen want ik begrijp er geen bal van...
en dan nog in sc mensen en modellen?? (maar dat is ieder zijn eigen keuze ik weet het)
voor mij is dit een foto voor verticaal klassement, als dit "mooi" is dan kan iedereen wel zijn kaartje hier komen dumpen
ik bedoel hier niks mee , gewoon mijn eerste gedacht bij het zien van dit plaatje
-
zou hier links croppen, zo dat de man er maar half opstaat.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk berichthenk, wat wil je laten zien met deze foto, kan je hem even uitleggen want ik begrijp er geen bal van...
en dan nog in sc mensen en modellen?? (maar dat is ieder zijn eigen keuze ik weet het)
voor mij is dit een foto voor verticaal klassement, als dit "mooi" is dan kan iedereen wel zijn kaartje hier komen dumpen
ik bedoel hier niks mee , gewoon mijn eerste gedacht bij het zien van dit plaatje
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtIk weet het, te moeilijk voor BD. Het woordje 'dumpen' staat mij overigens niet aan, mind your language!
Henk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk berichtKnap
Maar zoiets post je niet in 'Mensen en Modellen' (zijn ze hier zeker niet gewoon)
HenksKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtIk weet het, te moeilijk voor BD
Henk
ik geloof in de wereld... maar gezellig is het 'hier' allang niet meerScotty... beam me up !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht
ik geloof in de wereld... maar gezellig is het 'hier' allang niet meer
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moontje Bekijk berichtjongens laten we het vriendelijk en gezellig houden.
grtjs,
jeannot
btw in abstract zou deze veelbelovend zijn
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk berichtmoontje heeft hier een punt,en als het niet meer gezellig is, zal dit aan tal van zaken liggen denk ik,ademen mensen ademen dat helpt soms
grtjs,
jeannot
btw in abstract zou deze veelbelovend zijn
Vragen aan de moderator om hem te verplaatsen?>
Bij deze dan, ik neem toch aan dat de moderatoren onze schrijfsels ook volgen....?
(die zullen ook wel eens lachen, bedenkelijk kijken,fronsen etc... )
Henks
PS hoewel abstract, daar zou ik niet zo snel aan denken. Dit is toch niet abstract...Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk berichtHenk, één van je betere. 'k Vind hem keigoed van opbouw, er zit een stukje mens in, het grafische / repetitieve, diepte...
(BD1383NL)
Comment
-
In welk onderdeel uw foto zou moeten staan weet ik ook niet meteen.
Ik vind het een zeer boeiende foto waar ik naar blijf kijken, er is zoveel te zien.De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!
Comment
Comment