Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Speciaal voor Henk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Speciaal voor Henk

    Knap hoor Max! ik ben je fan
    En waar blijf je die knappe modellen halen !
    http://www.melissavanbelle.be

    Comment


    • #17
      Re: Speciaal voor Henk

      Oorspronkelijk geplaatst door Melissa Van Belle Bekijk bericht
      Knap hoor Max! ik ben je fan
      En waar blijf je die knappe modellen halen !
      thanks

      Geen idee.. ze kloppen elke dag in me mailbox aan. Ik heb zoveel aanvragen dat ik wel elke dag zou kunnen schieten. Nare daarvan is dat ik heel veel meisjes moet teleurstellen omdat ik gewoon geen tijd heb En daar baal ik wel eens van.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #18
        Re: Speciaal voor Henk

        Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
        .. dat ik heel veel meisjes moet teleurstellen omdat ik gewoon geen tijd heb ..
        Ik wil gerust die zware last van je overnemen.. Stuur maar door

        Foto 1 staat hoog bovenaan in mijn rankings
        3 vind ik ook heel sterk qua blik.
        2 is technisch in orde, maar kwestie gevoel spreekt ie me niet echt aan (wel een prachtig model).

        Comment


        • #19
          Re: Speciaal voor Henk

          Hier kan ik gewoon niet voorbij zonder een comment te plaatsen .

          Die eerste DAMN , ongeloofelijk , SUPERplaat ,
          nee ik ben geen slijmbal die goede punten wil scoren fzo ,
          echt ben zeker al 8x teruggekomen naar dit topic (en tzal de laatste keer nog niet zijn)

          De 2e en derde zijn ook superplaten hoor
          ( ik doe het je niet na , al zou ik het wel willen kunnen)
          maar met die 1é ben ik in leuve

          Comment


          • #20
            Re: Speciaal voor Henk

            3 hele mooie platen.

            Maarre, die eerste. pff, echt brilliant. Hele mooie belichting, schaduw, expressie en model. Is echt één van de mooiste foto die ik hier ooit op het forum heb gezien.

            Comment


            • #21
              Re: Speciaal voor Henk

              Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
              Foto 1 staat hoog bovenaan in mijn rankings
              3 vind ik ook heel sterk qua blik.
              2 is technisch in orde, maar kwestie gevoel spreekt ie me niet echt aan (wel een prachtig model).
              Ook mijn mening, zeker wat die eerste betreft. Heel knap.
              I put the sexy in dyslexia

              Comment


              • #22
                Re: Speciaal voor Henk

                nummer 1 zou ik zelfs willen vergroten en in m'n kot ophangen om tijdens de blok mijn gedachten te kunnen laten afdwalen...
                into minimal techno

                Comment


                • #23
                  Re: Speciaal voor Henk

                  Het is geen geheim meer dat ik fan ben van je studiowerk. Ik krijg alleen een complex bij het bekijken van al die mooie meiden
                  Prachtig Jorgen...mijn favo is juist 2....ik vin de de pose mooi en de belichting is super. Het model is zoals gewoonlijk (grrr) zeeeer mooi
                  1 is ook prachtig ..krachtige foto
                  3 Dit is persoonlijk. Ik vind ogen zo mooi, en bij deze foto vind ik de ogen te donker...de rechter is helemaal niet te zien (voor de kijkers links.)

                  Comment


                  • #24
                    Re: Speciaal voor Henk

                    voor mij ook nr 1 de beste
                    2 andere ook heel goed trouwens!
                    Panasonic G1

                    Comment


                    • #25
                      Re: Speciaal voor Henk

                      Thanks allemaal voor de mooie en leuke reacties.
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

                      Comment


                      • #26
                        Re: Speciaal voor Henk

                        Ik vind de eerste gewoon super
                        de anderen volgens madmax-normen 'gewoontjes'

                        Maar ze zijn wel top qua uitvoering en afwerking
                        www.sergioprodi.com
                        Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon!

                        Comment


                        • #27
                          Re: Speciaal voor Henk

                          Oorspronkelijk geplaatst door Pixations Bekijk bericht
                          Die discussie lees ik hier wel vaker en dat komt inderdaad voor... maar ik doe er niet aan mee. Ik ben helemaal gewonnen voor deze foto's. Ook als jij ze gemaakt had of iemand anders, ik had net hetzelfde gezegd.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Speciaal voor Henk

                            1 en 3 voor mij..!

                            Bij de tweede "klopt" er iets niet, vooral de ogen...het is allemaal wel scherp...maar toch niet een beetje dood zeg maar...

                            Maar dat is puur een gevoel die de foto mij geeft...qua techniek, etc doe ik het je allemaal niet na natuurlijk...eerste is een heerlijk sterke plaat
                            Mijn objectieven zijn all round...

                            Comment


                            • #29
                              Re: Speciaal voor Henk

                              Max zowel de modellen als de opnames. Ik denk dat je die modellen niet zomaar voorgeschoteld krijgt.
                              Als je goed werk aflevert dan is je naam snel gemaakt volgens mij.En welke schoonheid ziet haar eigen snoet niet graag mooi op eendere welke foto? Dat goed vastleggen is een kunst en die beheerst den MAX wel. En ik kan er nog een paar andere opnoemen hier op BD maar daar gaat het niet om.
                              De techniek,jaren ervaring en het kneden van modellen das een kombinatie dat niet voor iedereen is weggelegd.
                              Als fotograaf moet je altijd een beetje in de huid van het model kunnen kruipen om te kijken hoe je er zelf wil opstaan..Als je de dirigent bent van een shoot dan komen de poses natuurlijk over en anders niet.

                              En dit zie ik telkens in de fotos van madmax..Profesionalisme ??? Hell yeah...
                              Mvg, Pascal,Schoonspikke
                              Als je schiet..schiet dan raak!
                              500 PIXHuawei P30 PRO

                              Comment


                              • #30
                                Re: Speciaal voor Henk

                                Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                                Max zowel de modellen als de opnames. Ik denk dat je die modellen niet zomaar voorgeschoteld krijgt.
                                Als je goed werk aflevert dan is je naam snel gemaakt volgens mij.En welke schoonheid ziet haar eigen snoet niet graag mooi op eendere welke foto? Dat goed vastleggen is een kunst en die beheerst den MAX wel. En ik kan er nog een paar andere opnoemen hier op BD maar daar gaat het niet om.
                                De techniek,jaren ervaring en het kneden van modellen das een kombinatie dat niet voor iedereen is weggelegd.
                                Als fotograaf moet je altijd een beetje in de huid van het model kunnen kruipen om te kijken hoe je er zelf wil opstaan..Als je de dirigent bent van een shoot dan komen de poses natuurlijk over en anders niet.

                                En dit zie ik telkens in de fotos van madmax..Profesionalisme ??? Hell yeah...
                                Je doet me blozen Pascal. thanks voor de mooie woorden. Ik doe het echter nu een jaartje of 2 maar wel altijd met dezelfde passie voor deze leuke hobby.
                                Groetjes, Jörgen
                                www.beautyshoot.nl

                                Comment

                                Working...
                                X