Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Speciaal voor Henk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Speciaal voor Henk

    ga je gang beste
    Voor jou een paar studio-opnamen. Hoop dat dit meer in jouw straatje is en anders zou ik zeggen.. kom eens eens een workshop volgen. Eens kijken hoe jij presteert





    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

  • #2
    Re: Speciaal voor Henk

    JAAAAAAAAAAAAAAAA!

    Madmax is terug!
    Gossiemijne, hier geniet ik echt van.
    Je daagt me uit, ik ben bezig met iets nieuws maar ik kom er alleen mee als ik ergens bij je in de buurt kan komen. Wat studio betreft kan ik je niet evenaren, alleen proberen.
    Maar Jorgen, blijf asjeblieft binnen....
    groeten, Henk
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

    Comment


    • #3
      Re: Speciaal voor Henk

      Stuk voor stuk heerlijke foto's!

      Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
      Maar Jorgen, blijf asjeblieft binnen....
      Iedereen zijn smaak natuurlijk maar ik snap echt niet wat je tegen zijn shoots op locatie hebt. Dat niveau van foto's vind je ook terug op de websites van gerenommeerde modellenbureaus.
      www.pixation.be

      Comment


      • #4
        Re: Speciaal voor Henk

        Oorspronkelijk geplaatst door Pixations Bekijk bericht
        Dat niveau van foto's vind je ook terug op de websites van gerenommeerde modellenbureaus.
        sja... dat probeer ik Henk dus ook aan zijn verstand te brengen
        Niet dat mijn foto's nu ineens top zijn of zo.. maar toch. Ze worden ervoor gebruikt.
        Ik weet niet wat ik verkeerd doe in zijn ogen.

        Maar over smaak valt niet te twisten .. en dat respecteer ik altijd
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment


        • #5
          Re: Speciaal voor Henk

          Oorspronkelijk geplaatst door Pixations Bekijk bericht
          Stuk voor stuk heerlijke foto's!



          Iedereen zijn smaak natuurlijk maar ik snap echt niet wat je tegen zijn shoots op locatie hebt. Dat niveau van foto's vind je ook terug op de websites van gerenommeerde modellenbureaus.
          Dat zegt toch niks?
          Ik bedoel eigenlijk met te zeggen dat de reacties van BD'ers op foto's veel te maken hebben met de persoon van TS...
          Als ik die eerste serie buitenfoto's van Mm had gepost was ik in de commentaren afgemaakt...
          (PS ik zal het eens proberen, volg het verloop )
          Henk
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment


          • #6
            Re: Speciaal voor Henk

            Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
            Ik bedoel eigenlijk met te zeggen dat de reacties van BD'ers op foto's veel te maken hebben met de persoon van TS...
            Die discussie lees ik hier wel vaker en dat komt inderdaad voor... maar ik doe er niet aan mee. Ik ben helemaal gewonnen voor deze foto's. Ook als jij ze gemaakt had of iemand anders, ik had net hetzelfde gezegd.
            www.pixation.be

            Comment


            • #7
              Re: Speciaal voor Henk

              Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
              Dat zegt toch niks?
              Ik bedoel eigenlijk met te zeggen dat de reacties van BD'ers op foto's veel te maken hebben met de persoon van TS...
              Als ik die eerste serie buitenfoto's van Mm had gepost was ik in de commentaren afgemaakt...
              (PS ik zal het eens proberen, volg het verloop )
              Henk
              dat volg ik dus wel wat je nu zegt.
              Ik verbaas me er ook altijd over dat ik meer dan 10+ reacties krijg terwijl ik hier super mooie platen voorbij zie komen die niet eens de 4 halen
              Soms wil ik dank je zeggen maar wacht gewoon af.. en dan zijn het er ineens 15

              En ik slijm echt niet bij ieder in zijn/haar box 'kom ff een reactie geven'

              Los daarvan vind ik het wel super leuk hoor, daar niet van.
              Ook vind ik het fijn als mensen hun eigen ongezouten mening durven geven zolang het maar gefundeerd is.
              Met sommige reacties kan ik wat... en daar doe ik ook iets mee!!!... maar andere kan ik niets mee en leg ik naast mee neer.
              Maar ik vind het wel fijn als iemand bijv een heel uitgebreide reactie geeft zoals die ene op 'fashion buiten'
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #8
                Re: Speciaal voor Henk

                ---------------------------------------
                Last edited by gNo; 22 mei 2009, 18:53.

                Comment


                • #9
                  Re: Speciaal voor Henk

                  door al die zever vergeet ik nog te zeggen, drie sterke platen


                  grtjs

                  jeannot

                  Comment


                  • #10
                    Re: Speciaal voor Henk

                    3 keer bull's eye!!!!

                    topplaten!
                    nikon stuff

                    Comment


                    • #11
                      Re: Speciaal voor Henk

                      Jorgen,

                      plaats nog eens een aantal foto's voor Henk en doe er dan tussendoor ook nog eens wat buitenopnames bij.
                      Waarom je ze plaats maakt mij echt niet zoveel uit hoor, als je ons maar laat meegenieten van je werk

                      Ik ben blij dat ik terug jouw meesterwerken hier kan zien.

                      De dag dat ik foto's kan maken die in de buurt komen van jouw buitenopnames, die dag ga ik zeggen dat ik fotograaf ben.

                      Trouwens WEER 3 prachtplaten.
                      www.photo-rudi.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Speciaal voor Henk

                        Ik durf het bijn a niet te zeggen hoor maar ik probeer het toch. Ik heb al vaker aangegeven dat de foto's van MadMax veelal mooi zijn maar ik hoef sommige toch ook weer iet mooi te vinden lijkt me. Persoonlijk vind ik deze seriequa belichting mooier dan de buitenshoot. En ja dan weet ik dat studio gemakkelijker kan zijn in het besturen van belichting maar toch.
                        foto 1 kan ik kort over zijn ...mooie en helemaal af.
                        foto 2 ook mooi belicht maar ik ben geen voorstander van bloot in een foto....is misschien dom maar ik houd daar eenmaal niet van maar de foto is mooi egaal uitgelicht.
                        foto 3 valt in deze een beetje uit de boot imo,qua belichting vind ik dat haar rechterkant te donker in in deze foto en daardoor net niet het oog ziet wat toch voor mij wel een beetje een must is.
                        kort om de eerste is prachtig gevolgd door de tweede ook mooie en de derde de mindere voor mij(helaas)

                        Groetjes Vmotion
                        Durf bijna niks meer te zeggen

                        Comment


                        • #13
                          Re: Speciaal voor Henk

                          Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                          Ik verbaas me er ook altijd over dat ik meer dan 10+ reacties krijg terwijl ik hier super mooie platen voorbij zie komen die niet eens de 4 halen
                          (daar is met een foefje toch makkelijk achter te komen!)......(Mods effe niet mee lezen)
                          zijn trouwens weer heerlijke plaatjes hoor, vooral de eerste.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Speciaal voor Henk

                            Als ik die eerste serie buitenfoto's van Mm had gepost was ik in de commentaren afgemaakt...
                            Ik moet je echt waar ongelijk geven Henk, ik denk dat je van heel wat mensen toch zeer goede commentaren had gekregen. Ik vind ze echt waar top.

                            Ik bedoel eigenlijk met te zeggen dat de reacties van BD'ers op foto's veel te maken hebben met de persoon van TS...
                            En hier moet ik je ook volledig gelijk in geven, maar je kunt er echt niets aan doen.

                            Ik zelf post alleen als ik iets de moeite waard vind OF als ik iets kan bijbrengen, ik wou dat dat voor iedereen gold.

                            Ik ken absoluut niks van modelfotografie, dus ik post alleen als ik iets de moeite waard vind en ik vind de buitenserie van MadMax top, misschien zelfs beter als sommige studio reeksjes

                            En hier vind ik de foto's in de juiste volgorde staan... 1 - 2 - 3
                            Last edited by mipstoo; 20 mei 2009, 10:53.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Speciaal voor Henk

                              Nou ik vind je foto's super om naar te kijken.Post er maar elke dag hoor.Ik hoop snel ook eens in de showcase te kunnen posten, maar ben bang dat ik er nog niet aan toe ben........zeker niet als ik dit zie

                              Comment

                              Working...
                              X