Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Oorspronkelijk geplaatst door Melissa Van BelleBekijk bericht
Knap hoor Max! ik ben je fan
En waar blijf je die knappe modellen halen !
thanks
Geen idee.. ze kloppen elke dag in me mailbox aan. Ik heb zoveel aanvragen dat ik wel elke dag zou kunnen schieten. Nare daarvan is dat ik heel veel meisjes moet teleurstellen omdat ik gewoon geen tijd heb En daar baal ik wel eens van.
.. dat ik heel veel meisjes moet teleurstellen omdat ik gewoon geen tijd heb ..
Ik wil gerust die zware last van je overnemen.. Stuur maar door
Foto 1 staat hoog bovenaan in mijn rankings
3 vind ik ook heel sterk qua blik.
2 is technisch in orde, maar kwestie gevoel spreekt ie me niet echt aan (wel een prachtig model).
Hier kan ik gewoon niet voorbij zonder een comment te plaatsen .
Die eerste DAMN , ongeloofelijk , SUPERplaat ,
nee ik ben geen slijmbal die goede punten wil scoren fzo ,
echt ben zeker al 8x teruggekomen naar dit topic (en tzal de laatste keer nog niet zijn)
De 2e en derde zijn ook superplaten hoor
( ik doe het je niet na , al zou ik het wel willen kunnen)
maar met die 1é ben ik in leuve
Maarre, die eerste. pff, echt brilliant. Hele mooie belichting, schaduw, expressie en model. Is echt één van de mooiste foto die ik hier ooit op het forum heb gezien.
Foto 1 staat hoog bovenaan in mijn rankings
3 vind ik ook heel sterk qua blik.
2 is technisch in orde, maar kwestie gevoel spreekt ie me niet echt aan (wel een prachtig model).
Ook mijn mening, zeker wat die eerste betreft. Heel knap.
Het is geen geheim meer dat ik fan ben van je studiowerk. Ik krijg alleen een complex bij het bekijken van al die mooie meiden
Prachtig Jorgen...mijn favo is juist 2....ik vin de de pose mooi en de belichting is super. Het model is zoals gewoonlijk (grrr) zeeeer mooi
1 is ook prachtig ..krachtige foto
3 Dit is persoonlijk. Ik vind ogen zo mooi, en bij deze foto vind ik de ogen te donker...de rechter is helemaal niet te zien (voor de kijkers links.)
Die discussie lees ik hier wel vaker en dat komt inderdaad voor... maar ik doe er niet aan mee. Ik ben helemaal gewonnen voor deze foto's. Ook als jij ze gemaakt had of iemand anders, ik had net hetzelfde gezegd.
Max zowel de modellen als de opnames. Ik denk dat je die modellen niet zomaar voorgeschoteld krijgt.
Als je goed werk aflevert dan is je naam snel gemaakt volgens mij.En welke schoonheid ziet haar eigen snoet niet graag mooi op eendere welke foto? Dat goed vastleggen is een kunst en die beheerst den MAX wel. En ik kan er nog een paar andere opnoemen hier op BD maar daar gaat het niet om.
De techniek,jaren ervaring en het kneden van modellen das een kombinatie dat niet voor iedereen is weggelegd.
Als fotograaf moet je altijd een beetje in de huid van het model kunnen kruipen om te kijken hoe je er zelf wil opstaan..Als je de dirigent bent van een shoot dan komen de poses natuurlijk over en anders niet.
En dit zie ik telkens in de fotos van madmax..Profesionalisme ??? Hell yeah...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Max zowel de modellen als de opnames. Ik denk dat je die modellen niet zomaar voorgeschoteld krijgt.
Als je goed werk aflevert dan is je naam snel gemaakt volgens mij.En welke schoonheid ziet haar eigen snoet niet graag mooi op eendere welke foto? Dat goed vastleggen is een kunst en die beheerst den MAX wel. En ik kan er nog een paar andere opnoemen hier op BD maar daar gaat het niet om.
De techniek,jaren ervaring en het kneden van modellen das een kombinatie dat niet voor iedereen is weggelegd.
Als fotograaf moet je altijd een beetje in de huid van het model kunnen kruipen om te kijken hoe je er zelf wil opstaan..Als je de dirigent bent van een shoot dan komen de poses natuurlijk over en anders niet.
En dit zie ik telkens in de fotos van madmax..Profesionalisme ??? Hell yeah...
Je doet me blozen Pascal. thanks voor de mooie woorden. Ik doe het echter nu een jaartje of 2 maar wel altijd met dezelfde passie voor deze leuke hobby.
Comment