Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aan de rolstoel gekluisterd (18+)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Aan de rolstoel gekluisterd (18+)

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
    Ben blij dat je nog eens een paar foto's post.
    Zo zien we hier toch eens een ander soort fotografie (en jawel, dit is ook fotografie) passeren
    ga ik volledig mee in op

Comment

nr 3 is mijn ding,is geslaagd,elk zijn eigen mening zou ik zeggen
      van de plastieken riempjes had het misschien iets meer cru overgekomen hadden ze nog afgeknipt geweest,niet tot aan slotje maar zo'n slordige 2 cm ervan af
      BD0968BE
      nikon
      D2Xs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kstyle Bekijk bericht
        Can't please everyone, maar voor mij is dit wel bondage. Wat is het anders? Voor mij hoeven het trouwens niet steeds touwen te zijn. Ik experimenteer graag met vanalles: touwen, tape, riemen, boeien, tie wraps, dwangbuis, zelfs elastiek. Nog iets dat ik vergeten ben? Zolang het maar kinky is...

Patrick.
        Klopt en meer zelfs : ik vind die colsombandjes bijna iets extra toevoegen (zie nr 2). Het had zelfs nog meer gemogen zodat het iets grafisch krijgt...
        Groeten Dirk
        Website : http://www.gakrid.be

Comment

Re: Aan de rolstoel gekluisterd (18+) [met toevoeging]

Een extraatje...

En zoals elk echt bondagemodel pronkt ook Mina graag met haar "ropemarks", maar hier zijn het eigenlijk "tie-wrap marks".

Patrick.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
            Waarom zit ze zo te lachen? Past toch niet bij haar situatie?(...).
            Denk dat die gespannen strip in haar mondhoeken daar misschien wel ergens voor tussen zit...

Mijn voorkeur naar de tweede, omdat je de strips goed ziet en de hele situatie wat accentueert. Wel jammer van de plaatsing van de radio in die tweede, stoort beetje. Eerste foto beetje té borsten gericht en laatste te onscherp (hoofd).

Comment

Working...
            X