Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Waarom zit ze zo te lachen? Past toch niet bij haar situatie?
Mooie achtergrond (deur, radio) hoewel op foto twee de radio eerder op een storende plaats staat, ik zou daar voor een egale achtergrond hebben gekozen.
één vind ik de eenvoudigste en beste compositie.
kan me vinden in bovenstaande repliek maw de achtergrond .Maar zie ook een vlekje op je sensor zie foto 1 recht onder haar kin .
De aangenomen pose vind ik niet denderend (zag al beter werk )voornamelijk de borsten en de plooi erin storen mijn wel evenals de plooi en haar bil .De taille daarintegen vind ik dan weer knap weergegeven.
Komt in zijn geheel plat over en dan bedoel ik foto technisch.
De titel vind ik ook al niet je dat ;
De grimme verdient daarintegen een pluim.
vind het een beetje: kijk mij eens een tieten hebben show, al hou wel ik van het ingenomen camerastandpunt bij de tweede opname, heerlijke vertekening.
kleuren en attributen OK.
grt,bouk.
vind het een beetje: kijk mij eens een tieten hebben show,
.............
grt,bouk.
Tja vind ik ook wel een beetje.
Ik kan ook met een model de studio in of vragen om eens te poseren maar daarom doe ik het niet omdat het zo verdomd moeilijk is om originele fotos te maken..Deze zijn het niet voor mij. Maar smaken verschillen.BTW dat is omdat ik niet van die latex toestanden hou..
Als ik dan toch wat kritiek moet geven dan geef ik een 8 voor het idee van foto 2
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
@Control-Z: Ze zit niet echt te lachen, maar dit is echt een model dat heel graag bondage doet. Misschien straalt het daarom een beetje af van haar.
Ik heb nog een andere foto uit de reeks met een heel mooi camerastandpunt (beetje zoals foto 2 maar dan totaalbeeld), waar ook de antieke rolstoel goed tot zijn recht komt, maar daar is een reflectie van de softbox te zien in de radio. Op zich niet zo heel storend, vind ik, maar voor sommigen wellicht wel. Tja, met latex probeer je altijd zo hard om mooie reflecties in de latex te krijgen dat je soms niet doorhebt dat er ergens anders een ongewilde reflectie zit.
Can't please everyone, maar voor mij is dit wel bondage. Wat is het anders? Voor mij hoeven het trouwens niet steeds touwen te zijn. Ik experimenteer graag met vanalles: touwen, tape, riemen, boeien, tie wraps, dwangbuis, zelfs elastiek. Nog iets dat ik vergeten ben? Zolang het maar kinky is...
Comment