Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
nr 3 is mijn ding,is geslaagd,elk zijn eigen mening zou ik zeggen
van de plastieken riempjes had het misschien iets meer cru overgekomen hadden ze nog afgeknipt geweest,niet tot aan slotje maar zo'n slordige 2 cm ervan af
Can't please everyone, maar voor mij is dit wel bondage. Wat is het anders? Voor mij hoeven het trouwens niet steeds touwen te zijn. Ik experimenteer graag met vanalles: touwen, tape, riemen, boeien, tie wraps, dwangbuis, zelfs elastiek. Nog iets dat ik vergeten ben? Zolang het maar kinky is...
Patrick.
Klopt en meer zelfs : ik vind die colsombandjes bijna iets extra toevoegen (zie nr 2). Het had zelfs nog meer gemogen zodat het iets grafisch krijgt...
Waarom zit ze zo te lachen? Past toch niet bij haar situatie?(...).
Denk dat die gespannen strip in haar mondhoeken daar misschien wel ergens voor tussen zit...
Mijn voorkeur naar de tweede, omdat je de strips goed ziet en de hele situatie wat accentueert. Wel jammer van de plaatsing van de radio in die tweede, stoort beetje. Eerste foto beetje té borsten gericht en laatste te onscherp (hoofd).
Comment