Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
'k Weet niet . Freddy ziet zijn lichaam als een groot kunstwerk dat zijn levensverhaal vertelt. Hij liet het inkleuren (in plaats van zwartwitte tribal tattoos of zo), dus laat ik het zo. (Stijfkop he )
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Ik vind dit ook beslist een goede foto. Dat van dat 'geposeerde' kan ik begrijpen dat men dat denkt, omdat dit vanuit praktisch oogpunt waarschijnlijker lijkt. Maar toch, het zij niet zo
Ook kan ik de redenatie volgen om niet te wijzigen (zw of filters). Covers (muziek) vind ik ook bijna altijd slechter als het origineel.
Ook vind ik het wel leuk om een keer de emotie angst vastgelegd te zien. Ik kan me zo 1 2 3 even niet herinneren dat hier gezien te hebben.
Maarre, met Miami Ink nu zo op de televisie zullen die angsten misschien wel snel verdwijnen
Uiterlijk zegt niet alles over het innerlijk, hoewel déze wel erg gevaarlijk kijkt.... Ik heb een goede kennis die ook behangen is, letterlijk met metaal en tattoos. Ik kom binnenkort met foto's van hem, ben alleen nog aan het dubben in welke sfeer ik hem ga zetten.
Ik vind deze foto zeker gelukt. Ik had toch eerder verwacht dat je haar nog wat dikker ingepakt zou hebben, als reactie op zijn lichamelijkheid....
Groeten, Henk
Comment