Enkele foto's van mijn shoot met Alexandra een paar weken geleden:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Alexandra - verbaasd
Collapse
X
-
-
Re: Alexandra - verbaasd
ohhh.. 2 en 3 ben ik helemaal niet van jou gewend Andere stiel Maar wel heeeel lekkerGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtohhh.. 2 en 3 ben ik helemaal niet van jou gewend Andere stiel Maar wel heeeel lekker
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtohhh.. 2 en 3 ben ik helemaal niet van jou gewend Andere stiel Maar wel heeeel lekker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KatrijnMichiels Bekijk berichtIk snap niet zo goed waarom niet...?
no2 en 3 zijn heel mooi.
Ander werk van jou ook, maar die zijn vaak ruw, hier en daar met groothoekeffect, gewoon andersGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
love 1 en 2...
veel emotie
mooi portretjes hoor!imagination is more important than knowledge - albert einstein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtBedoel het positief
no2 en 3 zijn heel mooi.
Ander werk van jou ook, maar die zijn vaak ruw, hier en daar met groothoekeffect, gewoon anders
Maar ik heb er zelf niet echt bij stilgestaan dat dit anders is dan mijn andere foto's...
Comment
-
Ik ben altijd benieuwd en je verrast me steeds op één of andere manier.
Ook model is uitstekend!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtBedoel het positief
no2 en 3 zijn heel mooi.
Ander werk van jou ook, maar die zijn vaak ruw, hier en daar met groothoekeffect, gewoon anders
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
Comment