Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schoonheden uit Kreta

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Schoonheden uit Kreta

    Voor mij de middenste
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

    Comment


    • #17
      Re: Schoonheden uit Kreta

      Oorspronkelijk geplaatst door destn Bekijk bericht
      voor mij de middenste
      lol :g

      Comment


      • #18
        Re: Schoonheden uit Kreta

        Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
        Voor mij de middenste
        LOL

        Comment


        • #19
          Re: Schoonheden uit Kreta

          Da's point and shoot met mooie wolken en dat is dan ook alles
          Flickr PBase
          Nikon D700 Nikkor 70-300mm Tamron 28-75mm.

          Comment


          • #20
            Re: Schoonheden uit Kreta

            Het geheel is de som der delen
            Maar dan ben ik naar je site gaan kijken..
            Daaruit blijkt dat jij een fotografisch inzicht hebt (zwak uitgedrukt dan nog) en dan zie ik deze "banale" foto ook in een ander perspectief...
            Last edited by Arousal; 19 februari 2009, 21:33.

            Comment


            • #21
              Re: Schoonheden uit Kreta

              Inderdaad, de foto's op je site zijn van een ander niveau hoor
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

              Comment


              • #22
                Re: Schoonheden uit Kreta

                Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                Het geheel is de som der delen
                Maar dan ben ik naar je site gaan kijken..
                Daaruit blijkt dat jij een fotografisch inzicht hebt (zwak uitgedrukt dan nog) en dan zie ik deze "banale" foto ook in een ander perspectief...
                Ik vind persoonlijk dat een foto op zichzelf beoordeeld moet worden. Dat de TS een site heeft met mooie beelden, verandert niets aan dit vakantiekiekje.

                Had een nieuw lid dit gepost, zonder website.... niemand had iets gezegd over de fenomenale schaduwen (die op zich niets met de fotograaf te maken hebben, maar meer met de zon, het is geen studioshot waar de fotograaf alle creatieve beslissingen neemt)

                Dat inconsequent of vooringenomen beoordelen van foto's, één van de kleine dingen waar ik mij soms aan stoor op BD.

                Dus mij doet de foto niet veel, leuk beeld dat wel. Maar waarom zo'n point & shoot posten als er blijkbaar beter werk op de website staat?

                Comment


                • #23
                  Re: Schoonheden uit Kreta

                  Helemaal akkoord met Caleido..

                  Comment


                  • #24
                    Re: Schoonheden uit Kreta

                    Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                    Ik vind persoonlijk dat een foto op zichzelf beoordeeld moet worden. Dat de TS een site heeft met mooie beelden, verandert niets aan dit vakantiekiekje.
                    Juist en fout... JIj ziet er een vakantiekiekje in omdat je hem niet gemaakt hebt. ik vind dit helemaal geen slecht gemaakte foto. Het probleem is altijd... 900 pixels langste zijde. Ik meen dat deze foto perfect tot zijn recht komt in 't groot, maar niet hier.

                    Waar situeert zich BD in het geheel van het fotografisch gebeuren ? 900 pixels langste zijde...

                    M.i. is men hier te snel geneigd om "trends te volgen", en te snel geneigd om dingen te kraken die men meent niet "showcasewaardig" te zijn.
                    De eerste post is toonaangevend... wat ik jammer vind.

                    Mvg

                    Chris

                    Comment


                    • #25
                      Re: Schoonheden uit Kreta

                      Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                      Gewoon de stand van de zon en een bepaalde noorderbreedte misschien ?
                      kijk dan maar eens goed, bij de vier dames vanaf rechts klopt het wel zijn ook hetzelfde, maar de uiterste linkse dame heeft toch en heel andere schaduw.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #26
                        Re: Schoonheden uit Kreta

                        voor ze het goed beseften had ik ze alle zes te pakken
                        amai, je zal werk gehad hebben

                        Comment


                        • #27
                          Re: Schoonheden uit Kreta

                          Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                          De eerste post is toonaangevend... wat ik jammer vind.
                          De eerste post bij een foto heeft nochtans bij mij nooit enige invloed gehad. Net als eventueel het bestaan van een website van de TS. Of de vorige foto's van de TS.

                          Elke nieuwe foto is een nieuwe uitdaging, een nieuwe beoordeling/showcase.

                          Anders spelen we toch maar de fanboy.


                          Vandaar dat ik ook soms wat moeilijk heb met mediocre foto's die met een "diepe" achterliggende motivatie of symboliek zichzelf proberen te overstijgen. Soms lukt het, meestal niet. Of het lijkt een lapmiddel.

                          Maar nu dwaal ik af


                          Maar nogmaals: leuk beeld enzo, met een groep vrouwen en mooie lucht. Goede timing inderdaad.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Schoonheden uit Kreta

                            Een mooi snapshot, maar ook niets meer dan dat.
                            BD0808BE

                            Comment


                            • #29
                              Re: Schoonheden uit Kreta

                              Bedankt voor jullie talrijke reacties. Ik lees dat de meningen verdeeld zijn. Dit was ook het geval toen ik deze foto in de fotoclub toonde, vandaar dat ik het ook eens hier wilde horen. Het is inderdaad een 'point and shoot' foto, een snapshot. Zonder enige regie.
                              En voor diegenen die eraan zouden twijfelen: ik heb niets aan die foto gewijzigd. De rare schaduw uiterst links moet komen van de ietwat eigenaardige houding van de persoon. Zij loopt ook iets meer naar voor.
                              Nogmaals bedankt, ik waardeer de tijd die jullie erin gestoken hebben om mijn foto te becommentariëren.

                              Comment

                              Working...
                              X