Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hier nog een vakantiefoto uit Kreta. Enkele lokale schoonheden stapten mijn richting op, en voor ze het goed beseften had ik ze alle zes te pakken. Graag jullie mening voor deze niet-geposeerde strandopname.
Whah... ik ben er niet kapot van.
Ik snap de opzet ook niet zo. is hij bedoeld om het vrouwelijk schoon te laten zien, waardoor het een beetje voyeuristische foto wordt? Of gaat het om de mooie lucht waar toevallig wat vrouwen lopen? Dan had hij in natuur en landschappen moeten worden geplaastst
"Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist." (T.Maassen)
Ik vind dit een goede foto, zonder meer. Door het scrollen is ie wat moeilijker om te bekoren, dat wel.
Ik zou de foto ook niet croppen of landscape maken. Het plaatje is compleet zo!
Het spijtige is, na nader de foto bekeken te hebben, dat de uiterst linkse dame tegen de tweede dame van links staat en een zo opvallend rood mutsje opheeft wat de aandacht lichtjes trekt want alle andere dames hebben hun haar bloot.
Het is eens iets anders, voor mijn part een mooie plaat
Comment