Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De sfeer in de foto en "ontbrekende" connectie doet 't hem juist voor mij. Maar om het model nou uitermate knap te noemen??? Daar ben ík het nou weer niet mee eens
@Trebs: Nice oneliner I'll never forget.
'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'
De andere is naar mijn gevoel na dit moment gemaakt, hier is "het" er nog niet of niet meer
toch een mooie foto
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Als je naar de ogen van het model wil kijken wordt uw aandacht constant weggenomen door de overblichte vlek op het hoofd. Een foto kan veel uitstralen, maar als je de aandacht van wat hij uitstraalt wegneemt door technische problemen dan straalt hij nog niet half zoveel uit dan wat hij zou kunnen uitstralen als hij in orde was.
Was ook mijn gedachte, maar model en blik vind ik niet slecht , jammer van...
Proficiat met een plek in HOF, hoewel ik persoonlijk voor die andere had gekozen, die warmere.
Maar eigenwijs is deze wel Lekker je eigen ding doen. Hou ik wel van
Ik vind de foto prachtig. Wat een hautaine reacties lees ik hier ook... pff alsof fotografie een exacte wetenschap is.
Gelukkig zijn smaken verschillend.
Wat een heerlijke foto!! Dit is kunst! Een plaat met gevoel en sfeer. Great job!
Fotografie is voor mij een moment vastleggen dat je kan ontroeren, verwonderen, verbazen en het sublieme ervaren. De rest is een bijzaak en perfectie an sich is beetje saai.
Comment