Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sash

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • sash


    model : sash
    imagination is more important than knowledge - albert einstein

  • #2
    Re: sash

    Enorm knap model.
    Denk dat de plaat sterker was moest ze contact maken met haar ogen.
    Het uitgebrande is spijtig maar niet zo erg.
    Toning is mooi, alleen wat twijfels over de magenta schijn op haar gezicht en hals.
    Al bij al:

    Comment


    • #3
      Re: sash

      wss 1001 technische dinges... maar voor mij om 1001 redenen waanzinnig mooi...
      Scotty... beam me up !!!

      Comment


      • #4
        Re: sash

        Adembenemend...


        Voor dit soort fotografie heb ik een zwak!



        Een welgemeende 3X THUMBS UP!


        Foei, die is mooi
        CANON Inc. Made In Japan

        Comment


        • #5
          Re: sash

          mooi shot en de afgewende blik, vind ik juist een pré.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: sash

            Nee dus. Apparatuur mee in beeld en lichtmeter thuis vergeten. Jamar op zijn best.

            Het model mag zo knap zijn als ze wil maar zelfs dat kan deze foto niet redden.
            Last edited by Sylvie Huybrecht; 22 september 2008, 08:25.
            If you always do what you always did, you will always get what you always got.
            www.sylviehuybrecht.be

            Comment


            • #7
              Re: sash

              Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
              Nee dus. Apparatuur mee in beeld en lichtmeter thuis vergeten. Jamar op zijn best.

              Het model mag zo knap zijn als ze wil maar zelfs dat kan deze foto niet redden.
              Ik snapte ook alle goede commentaren niet echt :s
              Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
              http://www.stevevandegaer.be

              Comment


              • #8
                Re: sash

                De reden waarom er positieve commentaren zijn, is omdat er heel veel sfeer uit deze foto straalt.

                Wanneer er in een foto heel veel sfeer, gevoel en emotie zit, dan kan de technische kant mij gestolen worden. Voor mij liever een goede sfeer en mindere techniek dan perfecte techniek met platte inhoud.

                Ik denk dat Erik misschien precies de techniek gekozen heeft die hij vond passen bij zijn beeld. Misschien heeft hij de compositie, het soort licht, de elementen op de achtergrond,... enfin alles dus, heel bewust gekozen om het doel van zijn foto te ondersteunen.
                www.focusfotografie.be
                www.facebook.com/eviwilmus

                Comment


                • #9
                  Re: sash

                  2 important features of a good image.

                  Intrigue
                  connection

                  To me, it's got both.

                  Stuff the technical things, we see what someone intended us to see.

                  Comment


                  • #10
                    Re: sash

                    Athmosphere, intrigue, connection.... kan allemaal wel zijn maar ik zie ze niet in deze foto.
                    If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                    www.sylviehuybrecht.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: sash

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
                      Athmosphere, intrigue, connection.... kan allemaal wel zijn maar ik zie ze niet in deze foto.
                      "You can please some of the people all of the time and all of the people some of the time, but you can’t please all of the people all of the time."
                      Thank goodness

                      Comment


                      • #12
                        Re: sash

                        Als je naar de ogen van het model wil kijken wordt uw aandacht constant weggenomen door de overblichte vlek op het hoofd. Een foto kan veel uitstralen, maar als je de aandacht van wat hij uitstraalt wegneemt door technische problemen dan straalt hij nog niet half zoveel uit dan wat hij zou kunnen uitstralen als hij in orde was.
                        Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                        http://www.stevevandegaer.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: sash

                          edit......

                          Comment


                          • #14
                            Re: sash

                            aan alle fans, strijdmakkers, fotografen van de ziel, brothers & sisters en sympahtisanten: bedankt.

                            @sylvie: ah ja die lamp....'t is wat tegenwoordig hé, de lampen zijn niet meer wat ze geweest zijn, ik zweer het : op het moment dat ik afdrukte stond die er nog nie...die moet er dus gewoon voorin gesprongen zijn hé
                            imagination is more important than knowledge - albert einstein

                            Comment


                            • #15
                              Re: sash

                              Over smaken, geuren en kleuren valt niet te twisten...

                              Dat maakt de fotografie juist zo uniek!



                              ('t Zou maar triestig zijn dat iedereen dezelfde technieken toepast in zijn foto's)



                              Ik kom keer op keer terug kijken naar deze foto en elke keer heb ik
                              'r een goed gevoel bij als 'k hem zie!

                              ...om die reden vind ik 'm perfect zo als hij hier staat.



                              Trouwens: Wanneer is een foto "perfect"?
                              CANON Inc. Made In Japan

                              Comment

                              Working...
                              X