Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sash

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: sash

love it!

mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

hmmm deze plaat kan mij helaas niet bekoren , ondanks het knappe model....
      http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
        hmmm deze plaat kan mij helaas niet bekoren , ondanks het knappe model....
        Mij jammer genoeg ook niet, but who cares anyway...?

Mvg,
        Frederic

Comment

Sfeer; dik in orde

Maar mij stoort wel het immense voorhoofd door de groothoek.
          My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

De sfeer in de foto en "ontbrekende" connectie doet 't hem juist voor mij. Maar om het model nou uitermate knap te noemen??? Daar ben ík het nou weer niet mee eens

@Trebs: Nice oneliner I'll never forget.

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Comment

De andere is naar mijn gevoel na dit moment gemaakt, hier is "het" er nog niet of niet meer

toch een mooie foto
              Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

Comment

Er zijn hier in het verleden foto,s de grond in geboord ivm een hotspot in het gelaat, en deze gaan we mooi vinden??
                D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                www.langenacker.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NoName Bekijk bericht
                  Er zijn hier in het verleden foto,s de grond in geboord ivm een hotspot in het gelaat, en deze gaan we mooi vinden??
                  klopt, hangt ook een beetje af van wie hem post denk ik
                  http://www.jvs-photography.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
                    Als je naar de ogen van het model wil kijken wordt uw aandacht constant weggenomen door de overblichte vlek op het hoofd. Een foto kan veel uitstralen, maar als je de aandacht van wat hij uitstraalt wegneemt door technische problemen dan straalt hij nog niet half zoveel uit dan wat hij zou kunnen uitstralen als hij in orde was.
                    Was ook mijn gedachte, maar model en blik vind ik niet slecht , jammer van...

gr
                    Luc

Comment

Zóó moeilijk uit te leggen, maar dit is nu het verschil ts Kunst en kunde. Sommigen zullen het nooit begrijpen maar dat is niet erg.

Comment

'k Stel me toch ook vragen over de HoF-waardigheid van deze plaat hoor...
                        Vind er niks aan.
                        Sorry
                        BD0910BE

Comment

Proficiat met een plek in HOF, hoewel ik persoonlijk voor die andere had gekozen, die warmere.
                          Maar eigenwijs is deze wel Lekker je eigen ding doen. Hou ik wel van
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

Comment

Ik vind de foto prachtig. Wat een hautaine reacties lees ik hier ook... pff alsof fotografie een exacte wetenschap is.
                            Gelukkig zijn smaken verschillend.

Comment

Wat een heerlijke foto!! Dit is kunst! Een plaat met gevoel en sfeer. Great job!

Fotografie is voor mij een moment vastleggen dat je kan ontroeren, verwonderen, verbazen en het sublieme ervaren. De rest is een bijzaak en perfectie an sich is beetje saai.

Comment

****!!

Heb ik per fotoshoot ongeveer 70% HOF-waardige foto's zitten en dan delete ik die!!! Damn... :-)

En nu serieus: echt niet mikn ding, ik ga meer voor contrasttijke foto's.
                                www.YourConcertShots.com

Comment

Working...
                                X