Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

We gaan der samen voor !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • We gaan der samen voor !




    MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

  • #2
    Re: We gaan der samen voor !

    de hond is erg goed belicht in tegenstelling tot de dame.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: We gaan der samen voor !

      Leuk moment! De huid van de vrouw is spijitig genoeg overbelicht en vlekkerig. Is die huid ook niet een beetje te blurry?

      En ik hou absoluut niet van "gewolkte" achtergronden. Een effen achtergrond vind ik veel stijlvoller.
      www.focusfotografie.be
      www.facebook.com/eviwilmus

      Comment


      • #4
        Re: We gaan der samen voor !

        Oorspronkelijk geplaatst door Evi Wilmus Bekijk bericht
        Leuk moment! De huid van de vrouw is spijitig genoeg overbelicht en vlekkerig. Is die huid ook niet een beetje te blurry?

        En ik hou absoluut niet van "gewolkte" achtergronden. Een effen achtergrond vind ik veel stijlvoller.
        Geachte,

        U hoeft niet van dit beeld te houden, das helemaal mijn bedoeling niet.
        Maar laat me wel mijn vrijheid hoe ik het beeld wil zien, en hoe ik het beeld wil maken.

        MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: We gaan der samen voor !

          Oorspronkelijk geplaatst door Evi Wilmus Bekijk bericht
          En ik hou absoluut niet van "gewolkte" achtergronden. Een effen achtergrond vind ik veel stijlvoller.
          Denk niet dat er iets mis is met het gebruik van gewolkte achtergronden ;
          De grote massa gebruikt effen achtergronden , niet omdat die stijlvoller zijn maar wel om de simpele reden dat ze stukken goedkoper zijn.
          Het is daarenboven niet simpel om een geschilderde achtergrond te kiezen die bijna bij alle kleurtjes past
          Neen, dit is echt een erg goede en veelzijdige gewolkte achtergrond !

          Comment


          • #6
            Re: We gaan der samen voor !

            Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
            ...
            De grote massa gebruikt effen achtergronden , niet omdat die stijlvoller zijn maar wel om de simpele reden dat ze stukken goedkoper zijn...
            Euh nee Die wolkjes zijn ouderwets
            Vind de vrouw op de foto iets te licht.

            Comment


            • #7
              Re: We gaan der samen voor !

              waar voor gaan ze
              mooi gedaan maar die huid van vrouw (vooral het tepelhof) lijkt imho onnatuurlijk
              mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

              IMac/IPad/Mac Air 
              D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

              Comment


              • #8
                Re: We gaan der samen voor !

                A dirty mind is a joy forever ... maar ik vrees dat ik een interpretatie heb van deze foto die absoluut niet bedoeld was! :P
                Vooraleer je iemands advies volgt, beoordeel zeker hun foto's eens
                Flickr album Homepage

                Comment


                • #9
                  Re: We gaan der samen voor !

                  Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                  Geachte,

                  U hoeft niet van dit beeld te houden, das helemaal mijn bedoeling niet.
                  Maar laat me wel mijn vrijheid hoe ik het beeld wil zien, en hoe ik het beeld wil maken.

                  MVG, Jeff
                  oei Jeff, last van lange tenen vandaag Evi zegt gewoon haar gedacht, als je dat niet kan verdragen moet je ook geen foto's posten.
                  Als het toegestaan is wil ik je ook nog meegeven dat ik niet begrijp wat je precies bedoeld met de titel van dit beeld. Over de foto zelf: eentje voor het familie-album van je model
                  Eric Van Aerschot BD0730BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: We gaan der samen voor !

                    Perfect verkoopbaar voor het geïllustreerd spreukenboek " 't is van den hond!"

                    Comment


                    • #11
                      Re: We gaan der samen voor !

                      Die samen gaan we ervoor heb ik ook niet volledig... en als ik er te lang over nadenk...

                      Maar zitten een paar dingen in die mij niet zo aanstaan

                      De achtergrond
                      Maar vooral de huid. Veel te zacht. lijkt enorm onrealistisch. Zeker als je dat vergelijkt met het detail van de hond. iets meer natuurlijk had gemogen.

                      Nu hopen dat ik naast je tenen ben gaan staan
                      http://frederikherregods.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: We gaan der samen voor !

                        Zonder uw vrijheid van beeldcreatie te willen beknotten... Voor mij mocht madam ook scherp zijn. Het field verkleinen was geen optie vermoed ik als ik zo zie wat voor dirty minds er hier rondlopen. Den depth of field dus wat vergroten zou niet misstaan.
                        _______________________________________
                        Canon 5Dmk2 - http://toppie.modellennet.be - http://www.modelmayhem.com/shardana

                        Comment


                        • #13
                          Re: We gaan der samen voor !

                          Allen bedankt voor jullie reactie's!
                          Het hoe en het waarom van dit beeld ga ik voor mij houden.

                          MVG, Jeff
                          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                          Comment


                          • #14
                            Re: We gaan der samen voor !

                            Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                            Geachte,

                            U hoeft niet van dit beeld te houden, das helemaal mijn bedoeling niet.
                            Maar laat me wel mijn vrijheid hoe ik het beeld wil zien, en hoe ik het beeld wil maken.

                            MVG, Jeff
                            Amai, wat een harde reactie... Ik denk dat ik op een heel beleefde en niet aanvallende manier gewoon gezegd heb dat ik persoonlijk niet hou van gewolkte achtergronden. Moet je daarvoor zo fel reageren? Kom, hier een clowntje om u op te vrolijken:
                            www.focusfotografie.be
                            www.facebook.com/eviwilmus

                            Comment


                            • #15
                              Re: We gaan der samen voor !

                              Ik vind het een intrigerend beeld. Dat is het eerste wat mijn ongeoefend oog opvalt in deze foto, niet de achtergrond of de belichting van de dame. Ik vraag me trouwens af of die dingen hier echt wel relevant zijn. Wat ik bedoel is; doen die "details" volgens jullie echt afbreuk aan wat dit beeld uitstraalt?

                              Mijn interpretatie is dat ze samen "in blijde verwachting" zijn, wat een band schept tussen deze wezens die door de mannelijke creaturen onder ons nooit echt ervaren zal worden.

                              Comment

                              Working...
                              X