Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sofia (18+)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sofia (18+)

    Nederlands model Sofia, topless. Net nog een klein beetje van haar latex torsolette in beeld.

    Patrick.


  • #2
    Re: Sofia (18+)

    mmm ... deze is heel mooi! ...
    love ur model!

    greets,
    dim
    Canon & Tamron

    Comment


    • #3
      Re: Sofia (18+)

      Mja, beter dan de vorige maar hier zie ik toch ook enkele dingen.
      De schaduwen op haar linker borst zijn me te hard (en misschien de hele belichting) en de achtergrond stoort me ook wat door de stijl van een kast (of hemelbed???) die erop staat.
      Verder een goed shot.

      Comment


      • #4
        Re: Sofia (18+)

        Deze foto met (voor mij) veel te harde schaduwen spreekt me niet aan.
        "Just do it !"

        http://jr52.be/index.html

        Comment


        • #5
          Re: Sofia (18+)

          Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
          Deze foto met (voor mij) veel te harde schaduwen spreekt me niet aan.
          Vind ik deze keer toch ook wel ... en bijna geen latex meer
          Groeten Dirk
          Website : http://www.gakrid.be

          Comment


          • #6
            Re: Sofia (18+)

            Volgens mij moet je het licht, links van het model, iets hoger zetten.
            De neus schaduw loopt omhoog en persoonlijk vind ik dat niet zo mooi.
            Idd verder een vrij harde belichting.
            Misschien moet je haar ook eens voor een kale muur zetten of zo, heb je geen last van de drukke of afleidende achtergrond.
            Een amateur maakt zich druk om scherpte
            een professioneel maakt zich druk in de verkoop
            een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht

            Comment


            • #7
              Re: Sofia (18+)

              het "lijkt" mij dat er wat scherpte weg is op deze foto...

              storende achtergrond en pose vind ik niet echt goed...

              Meer latex patrick
              With Canon, I can (or at least try)
              Photastic.be ~ Passion for the picture
              Nieuwe site

              Comment


              • #8
                Re: Sofia (18+)

                de ogen zijn mooi belicht.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Sofia (18+)

                  Model is Top, spijitig dat het model beter is dan de foto.

                  MVG, Jeff
                  Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sofia (18+)

                    Ik heb al erg knap werk van je gezien op dit forum, maar dit hoort er niet bij mi, sorry

                    ik vind de belichting maar niets, de kadrering wat ongelukkig en de achtergrond storend.

                    Ik heb gezien tot wat je in staat bent, dus misschien moet je dit nog eens over doen
                    Canon EOS 400D, Sigma f3,5-6,3 18-200mm OS DC, Canon f1,8 50mm
                    I'm a rookie

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sofia (18+)

                      Uiteraard is dit jouw stijl, maar dit soort 'naakt' cq poses, in combi met de geile blik, licht en kleur, is voor mij persoonlijk, te.
                      Ik hou meer van het fijnere werk.
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sofia (18+)

                        Waar haal jij dan zo een modellen en belangrijker hoeveel kost het..
                        Mijn vriendinnen durven zo niet op de foto te staan
                        Yannick Desmet 2021
                        yannickdesmet.com

                        Comment


                        • #13
                          Re: Sofia (18+)

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tjele Bekijk bericht
                          Waar haal jij dan zo een modellen en belangrijker hoeveel kost het..
                          Mijn vriendinnen durven zo niet op de foto te staan



                          Misschien andere vriendinnen zoeken, want de mijn doen da ook !


                          Nee alle gekheid op een stokje, wil je ook zo'n model is dat niet zo moeilijk hoor, Voornaamste is eerlijkheid, alles is bespreekbaar de dag van vandaag.
                          Neem contact met een bureau, kies een erotisch model, formuleer wat je juist in beeld wil brengen, en je gaat een prijsvoorstel krijgen .
                          Dan is het aan U van dr Ja of Nee op te zeggen, mijn ervaring: Ik betaal 50 euro per uur, met minimaal 2 uur sessie dus minimaal 100 euro voor je model.

                          Je zou verbaast zijn wat je dan kan boeken aan modellen .

                          MVG, Jeff
                          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                          Comment


                          • #14
                            Re: Sofia (18+)

                            Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht



                            Misschien andere vriendinnen zoeken, want de mijn doen da ook !


                            Nee alle gekheid op een stokje, wil je ook zo'n model is dat niet zo moeilijk hoor, Voornaamste is eerlijkheid, alles is bespreekbaar de dag van vandaag.
                            Neem contact met een bureau, kies een erotisch model, formuleer wat je juist in beeld wil brengen, en je gaat een prijsvoorstel krijgen .
                            Dan is het aan U van dr Ja of Nee op te zeggen, mijn ervaring: Ik betaal 50 euro per uur, met minimaal 2 uur sessie dus minimaal 100 euro voor je model.

                            Je zou verbaast zijn wat je dan kan boeken aan modellen .

                            MVG, Jeff
                            'k heb al zo vaak naakt gedaan, terwijl ik m'n eerste model nog moet vergoeden.
                            - Zorg zoals je zegt vooral voor eerlijkheid vooraf!
                            - Werk zeker met een contractje!
                            - Bewijs dat je met je licht overweg kan, dit door je andere fotowerk. Veel te veel 'fotografen' willen met naakt beginnen terwijl ze nog geen deftig portret kunnen neerzetten... Waarom? In de hoop dat hun foto's daardoor beter zullen zijn? Just forget it! Zelf fotografeerde ik al jaren voor ik m'n eerste naakt deed. Maak desnoods onherkenbaar naakt van jezelf, kwestie modellen te kunnen overtuigen van je kennis. Uiteraard hoef je er je eigen naam niet bij te vermelden, beter zelfs van niet
                            - Ga met een naakt model op exact dezelfde manier om als met een gekleed model, kortom, professioneel. Als modellen de indruk krijgen dat ze begluurd worden krijg je navenante prestaties, wat ook niet bevorderend is om later nieuwe modellen te bekomen.

                            En als je dat allemaal doet, zal je echt verwonderd zijn hoeveel naaktmodellen je kunt boeken op TFCD-basis

                            Wat de foto's betreft. Ze komen over alsof ze met bouwlampen belicht zijn. De warme gloed en de veel te harde schaduwen doen mij dat vermoeden. En toch vind ik ondanks die schaduwen de foto beter dan je vorige werk, Kstyle!
                            Het lijkt precies dat je naar aanleiding van de reactie die ik gaf in je vorig topic gaat experimenteren met belichting. Dat kan ik alleen maar toejuichen! Met vallen en opstaan kom je er zeker!

                            Mvg,
                            Frederic

                            Comment


                            • #15
                              Re: Sofia (18+)

                              Ik heb nog nooit een model betaald Voor fine-art word ik meestal zelf aangeschreven en/of betaald.
                              Groetjes, Jörgen
                              www.beautyshoot.nl

                              Comment

                              Working...
                              X