Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Leuk moment! De huid van de vrouw is spijitig genoeg overbelicht en vlekkerig. Is die huid ook niet een beetje te blurry?
En ik hou absoluut niet van "gewolkte" achtergronden. Een effen achtergrond vind ik veel stijlvoller.
Geachte,
U hoeft niet van dit beeld te houden, das helemaal mijn bedoeling niet.
Maar laat me wel mijn vrijheid hoe ik het beeld wil zien, en hoe ik het beeld wil maken.
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
En ik hou absoluut niet van "gewolkte" achtergronden. Een effen achtergrond vind ik veel stijlvoller.
Denk niet dat er iets mis is met het gebruik van gewolkte achtergronden ;
De grote massa gebruikt effen achtergronden , niet omdat die stijlvoller zijn maar wel om de simpele reden dat ze stukken goedkoper zijn.
Het is daarenboven niet simpel om een geschilderde achtergrond te kiezen die bijna bij alle kleurtjes past
Neen, dit is echt een erg goede en veelzijdige gewolkte achtergrond !
Maar laat me wel mijn vrijheid hoe ik het beeld wil zien, en hoe ik het beeld wil maken.
MVG, Jeff
oei Jeff, last van lange tenen vandaag Evi zegt gewoon haar gedacht, als je dat niet kan verdragen moet je ook geen foto's posten.
Als het toegestaan is wil ik je ook nog meegeven dat ik niet begrijp wat je precies bedoeld met de titel van dit beeld. Over de foto zelf: eentje voor het familie-album van je model
Die samen gaan we ervoor heb ik ook niet volledig... en als ik er te lang over nadenk...
Maar zitten een paar dingen in die mij niet zo aanstaan
De achtergrond
Maar vooral de huid. Veel te zacht. lijkt enorm onrealistisch. Zeker als je dat vergelijkt met het detail van de hond. iets meer natuurlijk had gemogen.
Zonder uw vrijheid van beeldcreatie te willen beknotten... Voor mij mocht madam ook scherp zijn. Het field verkleinen was geen optie vermoed ik als ik zo zie wat voor dirty minds er hier rondlopen. Den depth of field dus wat vergroten zou niet misstaan.
Allen bedankt voor jullie reactie's!
Het hoe en het waarom van dit beeld ga ik voor mij houden.
MVG, Jeff
MVG, Jeff
Amai, wat een harde reactie... Ik denk dat ik op een heel beleefde en niet aanvallende manier gewoon gezegd heb dat ik persoonlijk niet hou van gewolkte achtergronden. Moet je daarvoor zo fel reageren? Kom, hier een clowntje om u op te vrolijken:
Ik vind het een intrigerend beeld. Dat is het eerste wat mijn ongeoefend oog opvalt in deze foto, niet de achtergrond of de belichting van de dame. Ik vraag me trouwens af of die dingen hier echt wel relevant zijn. Wat ik bedoel is; doen die "details" volgens jullie echt afbreuk aan wat dit beeld uitstraalt?
Mijn interpretatie is dat ze samen "in blijde verwachting" zijn, wat een band schept tussen deze wezens die door de mannelijke creaturen onder ons nooit echt ervaren zal worden.
Comment