Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meisjes (+ aangepaste versie)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Meisjes (+ aangepaste versie)

Met de nodige aandacht voor de achtergrond echter geen mogelijkheid tot regie deze plaatjes van enkele meisjes.
    Gemaakt tijdens de bezoekdag van de chiromeisjes.

Pruilemondje aangepast (zonder stok en wat donkerder)

pruilemondje (origieel)

Prinsesje
    Last edited by BPVST; 19 augustus 2008, 20:10. Reden: foto zonder stok toegevoegd
    Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

Re: meisjes

De eerste foto : heeft ze die stok vast ? Op een slecht moment afgedrukt vrees ik. Lijkt uit het model te groeien.
    De tweede foto : mooi portret. Afgewerkte pose. Maar doordat deze toevallig tot stand kwam, vind ik dit een topplaatje.

Comment

Ik vind 1 mooi (met die achtergrond), maar zou toch ook vlug even die stok wegshoppen voor iemand het heeft gezien (hoor mij )
      Groeten Dirk
      Website : http://www.gakrid.be

Comment

Ja ook voor mij, doe die stok weg en jammer van de "te" bleke plek op de linker schouder.. Maarja een snapshot.. toch goed gedaan hoor.

Comment

Als amateur vind ik deze platen gelukt,zo zou ik het ook willen doen.
          Foto 1 is mijn voorkeur en het overbelichte plekje kan volgende keer beter.
          Dat stokje is GEEN PROBLEEMfwel wou ze dat wat wegsteken of het kan ook een teken van schuchterheid zijn.
          Flickr PBase
          Nikon D700 Nikkor 70-300mm Tamron 28-75mm.

Comment

No2 vind ik heel lief en mooi.
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EdDu Bekijk bericht
              Als amateur vind ik deze platen gelukt,zo zou ik het ook willen doen.
              Foto 1 is mijn voorkeur en het overbelichte plekje kan volgende keer beter.
              Dat stokje is GEEN PROBLEEMfwel wou ze dat wat wegsteken of het kan ook een teken van schuchterheid zijn.
              Bedankt allen voor de comments.
              De meerderheid vond de stok toch wat storen en ik ben dus gezwicht. Heb de aangepaste versie dan ook effe toegevoegd.
              Ik heb deze ook wat donkerder in de achtergrond gemaakt om de dreiging van het bos tov het verlegen meisje wat sterker te doen uitkomen.
              Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

Comment

Working...
              X