Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Emma

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Emma

Puur en onversneden uit de camera:

Wat vinden jullie ervan? or
    CANON EOS 400D + EF-S18-55mm f/3.5-5.6 +TAMRON 17-50mm f/2.8 + EF 70-200mm f/4L USM + EF 50mm f/1.8II

Re: Emma

ha is diene nu weer met zijne camera aan het spelen.
    Dat is zo een tentje uit den ikea hé. Die kleurijke rommel erin stoort een klein beetje. Voor de rest een (spontane) opname.

Comment

gezichtje is mooi belicht.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Een puur en onversneden kiekje voor den Album !

MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk bericht
          Die kleurijke rommel erin stoort een klein beetje. Voor de rest een (spontane) opname.
          Een kindertentje zonder rommel, dat zou pas onnatuurlijk zijn.

Comment

Heeft deze bij het verkleinen aan scherpte verloren? Voor mij is 'm niet scherp genoeg.

't Is een leuk moment, en 't is een above average familiekiekje, maar ook niet meer voor mij. De compositie is te centraal, de achtergrond draagt niet bij tot de foto en ik zou 'm vanuit een lager standpunt hebben getrokken.
            www.focusfotografie.be
            www.facebook.com/eviwilmus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Evi Wilmus Bekijk bericht
              Heeft deze bij het verkleinen aan scherpte verloren? Voor mij is 'm niet scherp genoeg.

Het origineel is inderdaad veel scherper, ik heb hem verkleind met BDsizer. De oorzaak van het verleis van scherpte is mij onbekend?
              CANON EOS 400D + EF-S18-55mm f/3.5-5.6 +TAMRON 17-50mm f/2.8 + EF 70-200mm f/4L USM + EF 50mm f/1.8II

Comment

Working...
              X