Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
... ik kan hier nu niet weg . Ik heb beloofd op de spullen van de vrienden te letten hier op de Pukkelpop camping.......
(pure straat-, sorry campingfotografie )
en nu maar hopen er (weer) niets gebeurt met de link.
Last edited by vinstermik; 17 augustus 2008, 20:57.
Knappe sfeerfoto. De hand maakt de foto compleet. Ook leuk gevonden tekst
Heb je hem ook al eens in z/w geprobeerd?
Heb ook met plezier jouw album doorbladerd. Puik werk, Roland
Groetjes K@rel
Helemaal mee eens. Prima werk en pfff ... wat een prachtige camera is dat toch die D200!
En ja ... een albumpje met de nodige aandacht voor vrouwelijk schoon weet ik ook wel te waarderen. Seffens eens op de rimpel afdeling gaan kijken.
Vraagje: hoe geraak je eigenlijk met je materiaal binnen op pukkelpop?
Via de ingang natuurlijk. Ik heb het geluk foto's te mogen maken voor mijn stad - een van de organisatoren, vandaar. (vb foto's voor de Nieuwe Hasselaar)
Deze foto's brengen me helemaal terug op de wei! Leuke shots.
Ik heb 1x iemand in het publiek zien staan met een Nikon-neklint met daaraan een reflextoestel (kon niet goed zien welk model). Ik vraag me af hoe die persoon daarmee binnen is geraakt.
Deze foto's brengen me helemaal terug op de wei! Leuke shots.
Ik heb 1x iemand in het publiek zien staan met een Nikon-neklint met daaraan een reflextoestel (kon niet goed zien welk model). Ik vraag me af hoe die persoon daarmee binnen is geraakt.
Ikke?
zie mijn reactie boven de jouwe.
Wat de "mijn stad" betreft : www.hasselt.be ==> verslag Pukkelpop incl foto's.
Last edited by vinstermik; 19 augustus 2008, 13:53.
Comment