Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bosvrouw (18+)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bosvrouw (18+)

Mijn kinderen mogen dit gerust zien, niks +18 of vulgair aan.
    Het is tenminste origineel en gedurfd (ook vanwege het model), het licht is het ook leuk, alleen de pose kan boeiender.
    www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door louvain Bekijk bericht
      Sylvia, onze bosvrouw.
      Wie weet wel de volgende rel op BD?

L.

Het is een vrouw, en ik zie bos, dus titel past bij het plaatje
      Of het je bedoeling was om de strobist way op te gaan laat ik in het midden.

Doordat de vrouw belicht is, springt ze ook een beetje uit het beeld. Alleen had ik wel echte modder willen zien, ipv zo een slordig bodypainted geheel. De kleur staat haar niet trouwens, en is dit dus de reden dat ik het niet goed vind. Mocht ik een 1D mark camera aan kunnen schaffen, dan zou ik toch wat properder tewerk gaan.

Maar een rel heb je wel verkregen als ik de vorige comments zie. Hopelijk was dit niet jouw bedoeling

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk bericht

los hiervan volgende opmerking: In Zwart-wit met een texture , in het groot geprint >1m, mss zelfs op canvas en dan noemen ze het fine-art.
        wat het nu eigenlijk voor mij ook al is. maar wie ben ik?
        Wie zijn 'ze'...?

Sorry, 't is geen slechte foto, maar fine art is toch iets helemaal anders voor mij... Zelfs in zwartwit en desnoods op gevelbreedte zal dat er weinig toe veranderen voor mij.

Mvg,
        Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
          Goh, dat kan je hier wel meer vragen vrees ik, en niet alleen voor de 18+ foto's. Meer zelfs, vraag dat eens aan menig kunstenaar.
          Ik vind het trouwens verfrissend om eens géén halve anorexia modellen te zien maar een echte mens .
          mijn vriendin is (veel) smaller en nochtans ook een echte mens hoor. Maar dat terzijde zoals hierboven vermeld ... Ieder zijn goesting.

Mooie foto. Alleen moet die boom echt weg. of iets meer naar de zijkant. ziet er wat vreemd uit
          http://frederikherregods.be

Comment

Na kijken kijken en kijken denk ik dat ik gevonden heb wat me stoort aan dit plaatje: ze staat te recht tov de camera.

Had ze in de lens gekeken, dan had je gedacht dat ze voor de camera stopte, maar die interactie is er niet: ze kijkt net langs ons. Als je haar iets meer van de zijkant had gefotografeerd, dan was het natuurlijker overgekomen en had ik dit een zeer goede plaat gevonden
            Canon 500D met EF-S 18-135mm/3.5-5.6 IS-USM + 18-55mm/3.5-5.6 IS + 55-250mm/4-5.6 IS +EF 75-300mm/4-5.6 III + 50mm/1.8 IS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fredder Bekijk bericht
              mijn vriendin is (veel) smaller ...
              Mijn madam ook hoor en 't is geen kwestie van 'goesting'. Wat ik bedoel is dat er nooit negatieve commentaar komt op soms de meest magere modellen in de meest onnatuurlijke poses terwijl het blijkbaar "not done" is als het eens niet één of ander model is maar een vrouw waar er nu eenmaal meer van rondlopen dan fotomodellen.

Comment

Voor mij zit dan weer alles goed: kleur, licht en compo. Zelfs die boom moet er op.

Comment

En ik... ik vraag mij af........... ditzelfde model geplaatst tegenover, ik zeg maar iets, een kale muur in een lege kamer....... kijken we dan niet naar onzelf.........?
                  Ongeacht of we man of vrouw zijn?
                  mvg,
                  Ludo V.

Comment

Ik vind het een heel mooie.
                    Fantasierijk en zonder context kan iedereen er een betekenis aan geven zoals ie wil. Als mensen hier al een probleem mee hebben, wat moet je dan doen met surrealistische werken? Begin die maar eens uit te leggen.

Uitvoering ook heel mooi: heel mooie dof & belichting, mooi kleurenpalet en de vallende blaadjes is een heel mooie touch.
                    Die boom, ja, die staat er, zoals je wel eens tegenkomt in een bos. Er is voldoende separatie met het hoofd en het haar. No problemo.

Ik zou de foto wel een beetje bijcroppen. Bij velen hier moet alles erop staan, maar als je wat van de benen afcropt, vind ik het beter overkomen. Hoofd staat dan op de horizontale third en de wat mindere pose in de benen valt dan niet zo op. Ook aan de zijkant kan je een beetje afcroppen om uw model een tikkeltje te decentreren.

Comment

Gewoon mooi.

Zoals reeds gezegd, eens een foto van een gewoon mens

Maar toch had ik haar mischien liever in een wat meer verwilderde houding gezien, ik veronderstel dat jullie daar meer dan één foto hebben gemaakt.

PS. hadden jullie daar een douche bij de hand, of is ze zo in je auto gestapt

Comment

Ik vindt nu net de poze er bij gaan passen en die vliegende blaadjes maken het af.

Comment

Wanneer ik droom kan ik dergelijke (man/vrouw)beelden wel eens op mijn ochtendlijk netvlies krijgen.
                          Een geslaagde surrealistische compositie(en ik denk dat dit de bedoeling was)
                          Flickr PBase
                          Nikon D700 Nikkor 70-300mm Tamron 28-75mm.

Comment

Working...
                          X