Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Onrealistische huidtinten, tegen het uitgebrande aan, op gezicht, nek en handpalm, aflopende horizon, storende schaduwen
De fotograaf heeft zich blijkbaar ook laten gaan, toon dat maar niet aan Luc, en dan nog met jullie naam. [] beeldbedrijf.be
Dit kan mij zeker niet bekoren, wetende tot wat jullie in staat zijn.
Had in werkelijkheid een hele mooie opname kunnen zijn.
Nu is het Photosoep en die kan mij helaas niet smaken.
Soms kan het idd mooi zijn dat een foto scheef staat.
Maar een horizon scheef en het model recht lijkt mij meer iets voor fotofun.
Goed, persoonlijke smaken verschillen nu eenmaal want anders liepen we allemaal scheef bij een rechte horizon.
mvg
Antoine
Ben niet akkoord met die 'horizon' regel. Met de horizon recht op deze foto zou een stuk van het 'springerige' verdwijnen. Springen is nu eenmaal een vrij chaotische activiteit. De scheve horizon ondersteunt dat, naar mijn gevoel. Het 'snapshot'-gevoel van 'oeps ik moest snel afdrukken' want Annelien ging daar allicht geen minuut hangen....
Een rechte horizon geeft altijd zoiets statisch aan een foto.
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Onrealistische huidtinten, tegen het uitgebrande aan, op gezicht, nek en handpalm, aflopende horizon, storende schaduwen
De fotograaf heeft zich blijkbaar ook laten gaan, toon dat maar niet aan Luc, en dan nog met jullie naam. [] beeldbedrijf.be
Dit kan mij zeker niet bekoren, wetende tot wat jullie in staat zijn.
Geert.
Volledig mee eens.
Aan wie krijgen julie zoiets kwijt?
Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie HuybrechtBekijk bericht
Ben niet akkoord met die 'horizon' regel. Met de horizon recht op deze foto zou een stuk van het 'springerige' verdwijnen. Springen is nu eenmaal een vrij chaotische activiteit. De scheve horizon ondersteunt dat, naar mijn gevoel. Het 'snapshot'-gevoel van 'oeps ik moest snel afdrukken' want Annelien ging daar allicht geen minuut hangen....
Een rechte horizon geeft altijd zoiets statisch aan een foto.
integendeel hoor, zet de horizon maar eens recht en kijk hoe leuk de sprong van het meisje er dan uit ziet.
grt,bouk.
Vind de sprong van het model geweldig maar dat kan niet gezegd worden van wat er achter het knopje van gebrouwd is ...
Het zeetje loopt leeg en ik vind de kleuren gewoon verschrikkelijk om het even welke fotosoep er hier gebruikt is , sorry
Comment