Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Baardagaam en Vivienne

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Baardagaam en Vivienne

een paar uit een recente shoot:
    1:

2:

3:
    Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

Re: Baardagaam en Vivienne

... cool
    2&3 vind ik persoonlijk te krap... er is zoveel te zien op het gezicht, de expressie in ogen, lippen... baardagaam having the time of his life!...
    dat geheel word naar mijn gevoel nog sterker als het in een breder kader zat... wat meer ademruimte heeft...
    mss ook ietsje meer plaats tss de fotokes, kijkt wat makkelijker
    Scotty... beam me up !!!

Comment

Super!! Voor mij foto 1! Mooi belicht en goede compo
      ...Nikon D70S, Nikon D300, hoop glaswerk, flitsje...

http://www.esveaa.be

Comment

ga voor de twee laatste opnamen, had bij de eerste ook het hele hoofd willen zien, maar dan met de ogen naar beneden, had het meer een drie eenheid geweest.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Esveaa Bekijk bericht
          Super!! Voor mij foto 1! Mooi belicht en goede compo
          Het eerste dat me opviel in foto 2 en 3 zijn de reflecties in de ogen.

Foto 1 heeft hierdoor mijn voorkeur. Ook vind ik de compo hier beter.

Comment

Toffe reeks en meeste voorkeur voor de derde
            I put the sexy in dyslexia

Comment

Voor mij dan enkel de 1ste ,VERY fashionable
              Vind de make up op de andere niet mooi uitkomen.
              http://www.melissavanbelle.be

Comment

Super reeksje hoor, origineel gevonden,
                mooi uitgevoerd en afgewerkt tot in de
                puntjes

grtz
                Luc

Comment

Toffe reeks, eerste is mijn favoriet!

Make-up vind ik wel een minpuntje. Bij de eerste valt het nog mee, maar op 2 en 3 vind ik het echt niet mooi.

Comment

Ik ga voor de expressies van 2 & 3... Alhoewel dat nr 1 ook een zalig plaatjes is.
                    Digi-Steve

Comment

Mooie reeks met vooral veel potentieel.
                      Ergens vind ik dat 'het' (wat dit ook moge zijn) er niet uitkomt.
                      Komt het door de te krappe kadrage, de mindere make-up, de ogen.? ..allemaal niet zo onmiddellijk te zeggen.

Wat ik wél vind is dat de eerste het meeste potentieel biedt, maar ik denk dat het dier véél meer moet tot zijn recht moet komen (bij alle 3).
                      Alhoewel het niet overbelicht is, vind ik het toch veel te bleekjes (dit is zo op foto 2 en 3, maar vooral op foto 1).

Omdat dit nogal 'stijlfotos' zijn moet je deze wellicht ook veel harder (advertising stijl) afwerken.
                      Waarmee ik bedoel dat het diertje er veel beter moet uitspringen (kleurrijker en contrastrijker en met hardere slagschaduw) t.o.v. het aangezicht.

Om het contrast nog te vergroten zou je het aangezicht iets kouder en het beest iets warmer kunnen maken.

Op foto 1 ware het natuurlijk beter geweest moest de staart, onderaan, de rand van de hals gevolgd hebben, ....maar ja...allemaal natuurlijk niet zo evident met een kruipend dier. Het is al een hele prestatie dat het beest de zijrand van het aangezicht volgt.

Mijn mening.

Comment

Mooie reeks met vooral veel potentieel.
                        Ergens vind ik dat 'het' (wat dit ook moge zijn) er niet uitkomt.
                        Komt het door de te krappe kadrage, de mindere make-up, de ogen.? ..allemaal niet zo onmiddellijk te zeggen.

Wat ik wél vind is dat de eerste het meeste potentieel biedt, maar ik denk dat het dier véél meer moet tot zijn recht moet komen (bij alle 3).
                        Alhoewel het niet overbelicht is, vind ik het toch veel te bleekjes (dit is zo op foto 2 en 3, maar vooral op foto 1).

Omdat dit nogal 'stijlfotos' zijn moet je deze wellicht ook veel harder (advertising stijl) afwerken.
                        Waarmee ik bedoel dat het diertje er veel beter moet uitspringen (kleurrijker en contrastrijker en met hardere slagschaduw) t.o.v. het aangezicht.

Om het contrast nog te vergroten zou je het aangezicht iets kouder en het beest iets warmer kunnen maken.

Op foto 1 ware het natuurlijk beter geweest moest de staart, onderaan, de rand van de hals gevolgd hebben, ....maar ja...allemaal natuurlijk niet zo evident met een kruipend dier. Het is al een hele prestatie dat het beest de zijrand van het aangezicht volgt.

Mijn mening.
                        Ik volg je in het merendeel van je opmerkingen, maar we zijn dan wel de puntjes op de i aan het zetten vind ik, zoals wel vaker gebeurt bij foto's die eigenlijk al goed zijn. Ik hou zeker ook van de expressie bij 2 en 3.
                        If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                        www.sylviehuybrecht.be

Comment

ik ga absoluut voor die 2de. Fantastische blik van het model (ziet er bovendien leuk uit ook ) en de manier waarop dat beest haar gezicht bekruipt is !
                          Jammer wel van die sterke reflectie in haar linkeroog.
                          www.festivalnoise.be
                          http://www.timmyhaubrechts.be

Comment

Mooie serie met een voorkeur voor de eerste.
                            BD0808BE

Comment

Zijn de foto's getrukeerd, of zijn er 2 beesten in't spel? (los van de vrouw, natuurlijk )

De eerste wordt specialer als je de hals eraf knipt, waardoor het dier over de hele lijn netjes langszij zit.
                              Vooraleer je iemands advies volgt, beoordeel zeker hun foto's eens
                              Flickr album Homepage

Comment

Working...
                              X