Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
... cool
2&3 vind ik persoonlijk te krap... er is zoveel te zien op het gezicht, de expressie in ogen, lippen... baardagaam having the time of his life!...
dat geheel word naar mijn gevoel nog sterker als het in een breder kader zat... wat meer ademruimte heeft...
mss ook ietsje meer plaats tss de fotokes, kijkt wat makkelijker
ga voor de twee laatste opnamen, had bij de eerste ook het hele hoofd willen zien, maar dan met de ogen naar beneden, had het meer een drie eenheid geweest.
grt,bouk.
Mooie reeks met vooral veel potentieel.
Ergens vind ik dat 'het' (wat dit ook moge zijn) er niet uitkomt.
Komt het door de te krappe kadrage, de mindere make-up, de ogen.? ..allemaal niet zo onmiddellijk te zeggen.
Wat ik wél vind is dat de eerste het meeste potentieel biedt, maar ik denk dat het dier véél meer moet tot zijn recht moet komen (bij alle 3).
Alhoewel het niet overbelicht is, vind ik het toch veel te bleekjes (dit is zo op foto 2 en 3, maar vooral op foto 1).
Omdat dit nogal 'stijlfotos' zijn moet je deze wellicht ook veel harder (advertising stijl) afwerken.
Waarmee ik bedoel dat het diertje er veel beter moet uitspringen (kleurrijker en contrastrijker en met hardere slagschaduw) t.o.v. het aangezicht.
Om het contrast nog te vergroten zou je het aangezicht iets kouder en het beest iets warmer kunnen maken.
Op foto 1 ware het natuurlijk beter geweest moest de staart, onderaan, de rand van de hals gevolgd hebben, ....maar ja...allemaal natuurlijk niet zo evident met een kruipend dier. Het is al een hele prestatie dat het beest de zijrand van het aangezicht volgt.
Mooie reeks met vooral veel potentieel.
Ergens vind ik dat 'het' (wat dit ook moge zijn) er niet uitkomt.
Komt het door de te krappe kadrage, de mindere make-up, de ogen.? ..allemaal niet zo onmiddellijk te zeggen.
Wat ik wél vind is dat de eerste het meeste potentieel biedt, maar ik denk dat het dier véél meer moet tot zijn recht moet komen (bij alle 3).
Alhoewel het niet overbelicht is, vind ik het toch veel te bleekjes (dit is zo op foto 2 en 3, maar vooral op foto 1).
Omdat dit nogal 'stijlfotos' zijn moet je deze wellicht ook veel harder (advertising stijl) afwerken.
Waarmee ik bedoel dat het diertje er veel beter moet uitspringen (kleurrijker en contrastrijker en met hardere slagschaduw) t.o.v. het aangezicht.
Om het contrast nog te vergroten zou je het aangezicht iets kouder en het beest iets warmer kunnen maken.
Op foto 1 ware het natuurlijk beter geweest moest de staart, onderaan, de rand van de hals gevolgd hebben, ....maar ja...allemaal natuurlijk niet zo evident met een kruipend dier. Het is al een hele prestatie dat het beest de zijrand van het aangezicht volgt.
Mijn mening.
Ik volg je in het merendeel van je opmerkingen, maar we zijn dan wel de puntjes op de i aan het zetten vind ik, zoals wel vaker gebeurt bij foto's die eigenlijk al goed zijn. Ik hou zeker ook van de expressie bij 2 en 3.
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
ik ga absoluut voor die 2de. Fantastische blik van het model (ziet er bovendien leuk uit ook ) en de manier waarop dat beest haar gezicht bekruipt is !
Jammer wel van die sterke reflectie in haar linkeroog.
Comment