Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boys & Girls

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Boys & Girls

Ik vind ze goed! Foto's gaan voor mij om emoties en gevoelens. En ik vond deze reeks heel representabel voor de jongerencultuur van vandaag. Maakt me dan niet echt uit dat er af en toe al eens een Nike Air Max-je wegvalt. Heel mooi gedaan.
    But who am I?

Comment

Met het risiko hier ook een veeg uit de pan te krijgen...

Foto 1 vind ik inderdaad te donker (en zeker dat lichte venster stoort). Ge kunt niet zien wat hij aan het doen is terwijl dat toch vrij essentieel is.
      Foto 2 inderdaad de afgekapte voeten storen.

't Is niet omdat de omstandigheden moeilijk zijn dat er "fouten" mogen gemaakt worden.

Inhoudelijk... er is blijkbaar een publiek voor dit genre, maar wederom vraag ik mij af wat is het doel van deze foto's. Zeker voor 1 en 2. 3 heeft nog wel iets.

Comment

Vind ze ook best te pruimen.
        http://www.jeanpaulmontuori.com

Comment

Jongeren in hun leefwereld...qua inhoud kan dit tellen voor mijn part ...

Inhoudelijk... er is blijkbaar een publiek voor dit genre, maar wederom vraag ik mij af wat is het doel van deze foto's. Zeker voor 1 en 2. 3 heeft nog wel iets.
          http://www.jeanpaulmontuori.com

Comment

Prenten uit het leven gegrepen.

Vooral de eerste met een heel sterke pose, licht-donker werking en kadrering vind ik sterk.
            Kadreren is kiezen en het is niet omdat we allemaal met voeten zijn geboren dat ze er altijd moet opstaan.

Ik kijk hier op de laptop en daar kan ik niets zinnig zeggen over IQ.
            Maar je hebt allicht PS wat ingezet om de belichting goed te krijgen.
            In dit geval nog wat oefenen om het op het moment zelf goed te krijgen.

Comment

street photography...

alles niet zo nauw nemen is alles wat ik kan zeggen.. wat bij 1 vorm van fotografie hoort is daarom niet persé van toepassing bij een andere..
              poof

Comment

Knap werk! Voorkeur voor de eerste

Ik begrijp nog steeds niet waarom er hier minachtend wordt gedaan over snapshots. Op andere forums worden er onderdelen aan gewijd.
                Mvg Tim

Comment

Een bewust snapshot... tja, ik hou er ook van. Of 't nu tele of groothoek is, maar lana heeft wel een punt. Door de groothoek in de derde, zit je midden in 't beeld, en word je betrokken. Vind ik de beste van de drie. De eerste heeft wel iets, laat me zeggen "typisch". De tweede vind ik eigenlijk tof om zien, hoe de twee buitenste over de middenste heen praten. Is zo'n typisch beeld dat je wel vaker ziet. Het contrast tussen de emoties is sprekend in dit beeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                    Knap werk! Voorkeur voor de eerste

Ik begrijp nog steeds niet waarom er hier minachtend wordt gedaan over snapshots. Op andere forums worden er onderdelen aan gewijd.
                    Even een toelichting. Wanneer ik bovenstaande fots zag leek het alsof een student midden in de groep mijn zijne kodak aan het experimenteren was. En dat er toevallig deze platen uit kwamen. Aangezien ik ervan uit ging dat hij bij deze groep hoorde vond ik dat er wel had mogen nagedacht worden over kadrage. Maar later bleken dit snapshots te zijn van iemand die de groep aan het bespieden was, en er toch wel iets mooi van wou maken . Het feit dat er dan nog gereageerd werd over Wat kan mij die GSM schelen, terwijl er in zijn tekst staat dat er GSM's bij dit groepje horen.
                    En dat de zogenaamde sportfotos afgebroken werd als zijnde pure nonsens. Deed deze topic escaleren naar deze minachting.

Comment

Working...
                    X