Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Douchescène (18+)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Douchescène (18+)

Oorspronkelijk geplaatst door DES Bekijk bericht
    Kleine kinderen bij elkaar,
    andere woorden heb ik er niet voor,
    er stond 18+ voor, maar aan de kinderachtige reacties te zien ...

vind je het niks? hou dan je commentaar voor u,
    en tracht mischien on-topic te blijven.
    Geef liever tips hoe het beter of anders kan,
    maar blijkbaar is dat net het 18+ gehalte.
    Kijk, dat gaat er dus totaal niet in bij mij. Waarom is alleen positieve commentaar toegestaan?? Waarom moet men zwijgen als er negatieve opmerkingen zijn? Zo werkt het toch niet? Wat heeft een fotosite aan alleen maar positieve commentaar en meningen?? N-i-e-t-s.

Comment

Puur het aantal reacties en aantal malen bekeken zou hij in de HOF moeten komen! Ook al vind 80% het nix, dan nog is 1 van zijn doel bereikt. Bekendheid !!
      Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.

Comment

Jongens jongens... ik heb hier ongewild iets in gang gezet, maar wordt het niet tijd deze "bredere" discussie in een andere thread te voeren ofzo? Een discussie die ik graag meevoer, maar ik heb er -met alle respect- mijn buik van vol om ze hier te voeren met deze foto als voorbeeld. Dus wie zich geroepen voelt: start een thread. Ik zal met plezier mee lezen en misschien wel mee discussiëren.

Puur het aantal reacties en aantal malen bekeken zou hij in de HOF moeten komen! Ook al vind 80% het nix, dan nog is 1 van zijn doel bereikt. Bekendheid !!
        De reden dat ik die foto gepost heb is dezelfde als voor iedereen die hier post. En niet om mijn site te promoten of whatever (heb zelf niet eens de URL gepost!). Als iedereen nu dààr 3 foto's gaat vergelijken, dan heb ik daar niet om gevraagd. Maar bon, achteraf bekeken had ik beter een reeks van 3 moeten posten hier. Dan was er misschien minder heisa geweest ook, en minder vooroordelen.

Patrick.

Comment

De discussie gaat hier inderdaad al een tijdje niet meer over de foto.
          Omdat verdere discussie geen zin heeft gaat er een slotje op dit topic.

Hans[Moderator]
          Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Working...
          X