Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Denk(st)er

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De Denk(st)er

Die ballon (ball hood) is niet gephotoshopt, maar het heeft wel ff geduurd eer ik een model vond die er haar hoofd durfde insteken. Ancilla draaide er haar hand niet voor om.

EXIF: Sony F828, F8, 1/500e, ISO64.

Re: De Denk(st)er

Woww prachtig vastgelegd.
    Een waar kunstwerk

Alleen even die lichtvlekken op de bol wegclonen.

Gr kees
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Thanx. Maar die highlights, daar ben ik het niet mee eens. Dat maakt net dat het latex er als latex uitziet: glimmend en weerspiegelend. Wat evt. wel zou mogelijk zijn is het zwarte stipje uit de lichtvlek wit maken, zodat je niet ziet dat het een omgekeerde paraplu van de flitser is.

Patrick.

Comment

Ok, je hebt het dus bewust zo laten zitten.
        Dan moet je het inderdaad zo laten.

Gr Kees
        Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Specialleke hoor
          Vraagske: Hoe ademt ze ?!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
            Vraagske: Hoe ademt ze ?!
            Ik denk niet lang zo
            Maar met een snelle stuitertijd is het zo gebeurd

Comment

Er was duidelijk meer dan één model aan het poseren daar. De reflectie op de schouder laat niet echt raden naar het feit of deze kleren aan had of niet
              Zoals reeds gezegd, reflecterende kledij is niet makkelijk. Maar de soms vervagende of in het wit verdwijnende omtrek van het lichaam zou toch niet mogen.
              http://www.kimschollaert.be
              http://www.fashionbelgium.be

Comment

Zeer netjes afgewerkte opname

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KimSchollaert Bekijk bericht
                  Er was duidelijk meer dan één model aan het poseren daar. De reflectie op de schouder laat niet echt raden naar het feit of deze kleren aan had of niet
                  Zoals reeds gezegd, reflecterende kledij is niet makkelijk. Maar de soms vervagende of in het wit verdwijnende omtrek van het lichaam zou toch niet mogen.
                  Ik denk dat Kstyle hier wel een antwoord op heeft en dat jij ongelijk hebt.

Comment

Wel rare mannen die daar op flippen hoor.
                    Laten we het aub ook artistiek houden en hier geen fetisch site van maken.
                    Bij mensen en modellen horen nog altijd mensen met een hoofd heb ik dan.

Technisch heel goed uitgevoerd. Latex moet inderdaad blinken; daar volg ik. Goede pose maar wat is er met haar hoofd gebeurd? Ik mis daar expressie.

Ik vraag me ook af waarom je altijd iso 64 gebruikt. De low setting heeft niet de beste kwaliteit (verlies van dynamic range vb). Uw base iso is altijd de beste.

Comment

Bedankt voor alle reacties. Even een antwoordje op de vragen:

Hoe ademt ze? Door 3 rubberbuisjes in de mond, die bovenaan de bal uitmonden (zie ook foto 2 hieronder). Gebrek aan zuurstof is dus geen probleem. Zweten is dat soms wel.

Dat witte 'overstralen' vind ik juist mooi bij (zwarte) latex in bepaalde gevallen, zoals hier. Het mag niet overdreven zijn, maar zoals hier vind ik het goed.

Hoedanook, deze foto(reeks) is idd een special'eke. Ik vind het ook vaak zonde om het hoofd van een model te verstoppen achter een masker, wat in fetish wel eens gebeurt, maar soms moet het kunnen.

Waarom altijd ISO64? Wel, heeft iemand van jullie ooit met een F828 gewerkt? Ik heb het steeds een prima toestel gevonden, maar de sensor is vrij klein en bijgevolg redelijk noisy. Daarom neem ik steeds de laagst beschikbare ISO waare, nl. 64. 100 kan ook nog, vanaf 200 begint de noise echt te storen. Dat is dus de enige reden.

En nee, er was slechts 1 model aanwezig. De reflectie zal dan vermoedelijk van het model zelf zijn of van mij. En ik liep daar heus niet naakt rond.

Laten we het aub ook artistiek houden en hier geen fetisch site van maken.
                      Kan fetish niet artistiek zijn dan?
                      Patrick.

Comment

Super idee !!
                        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Weer geweldig die aanvulling.
                          Wat een compo toch kan doen he

Comment

Nog een 3e en laatste uit deze reeks dan.

Patrick.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kstyle Bekijk bericht
                              Kan fetish niet artistiek zijn dan?
                              Patrick.
                              Deze foto's wel maar meestal totaal niet. Ik kan mezelf er niet in opwinden

Foto's zijn geslaagd en hebben inderdaad een artistieke inbreng zonder dat het "overdreven" hoeft te zijn.
                              www.fotofolio.be

Comment

Working...
                              X