Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Douchescène (18+)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Douchescène (18+)

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
    Je reageert hier op een mooie manier op al die aanvallen. Respect
    Sinds wanneer is een discussie of een mening, al een aanval op iemand? Niet stoken of overdrijven aub..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
      Sinds wanneer is een discussie of een mening, al een aanval op iemand? Niet stoken of overdrijven aub..
      Je zal waarschijnlijk nog wel wat postings van mij op dit forum zijn tegengekomen en daaruit zal blijken dat ik de laatste zal zijn om te stoken.
      Ik voel(de) dit zo aan.
      Last edited by Ticor; 1 mei 2008, 17:32. Reden: zever gewist
      Mvg Tim

Comment

Terug on topic aub.

Comment

Niet meer posten zou doodzonde zijn. We leven tot nader order in een democratisch land en censuur is om welke reden dan ook uit den boze; tenzij de regels van het forum geschonden worden en dan is het aan de moderator(s) om in te grijpen.

Geen foto's meer posten omwille van kneuterige reacties zou enkel de groei naar éénheidsworst van dit forum bespoedigen. Hoe veelzijdiger hoe interessanter, toch?

En vergeet niet: niemand wordt verplicht om te kijken, laat staan te reageren.

Comment

Op de foto is inderdaad veel aan te merken. Op technisch vlak bedoel ik.

Het feit dat er borsten opstaan vinden sommigen belangrijker blijkbaar (in positieve maar vooral negatieve zin dan). Dat vind ik erg!
            We mogen blij zijn dat we van censuur vanaf zijn.
            De beruchte feminatheek van Boon hoewel ook geen kunst mag er volgens mij ook zijn.
            Het menselijk lichaam, eventueel aangevuld met een sensueel of erotisch aspect kan heel verrijkend zijn.
            Aansluitend ook de fotografie ervan.
            Live your life While you're alive
            Canon Eos 30D - EF-S17-85 f/4.0-5.6 - EF24-70 L f/2.8 USM - EF70-200 L f/4.0 IS USM

Comment

nu voel ik toch even een onweerstaanbare drang om te reageren, alhoewel ik dat normaal bij zo een discussie nooit zou doen.

fototechnisch lijkt me deze foto niet in orde wat reeds door andere meerdere keren aangehaald is, de foto op zich doet mij persoonlijk ook totaal niks , , voor mij is dit gewoon niet mooi , punt.

Maar wat me de laatste tijd erg opvalt is (ook hier op BD) dat mensen om onverklaarbare reden blijkbaar preutser en preutser worden , wat zondermeer belachelijk is temeer daar geweld in alle vormen meer en meer als normaal gezien word...hoe meer bloed hoe leuker...

plaatst iemand morgen een foto van een bloederig tafereel dan vind men dat heel kunstig, knap , enz....

wat dat tegenwoordig is met dat naakt weet ik niet maar wanneer er iets bloot te zien is gaan we allen tekeer of er is iets abnormaal te zien of zo....
              ik persoonlijk vind een vrouwenlichaam heel erg normaal en zelfs mooi om te zien......

daarom mijn oproep "laten we met zijn allen eens gewoon normaal doen " vind je de foto niks dan zeg je dat gewoon of zwijg je ....simpel niet?

en dit is niet de eerste post waar er zo gereageerd word, ook bij andere ts word er zo gereageerd wanneer er meer te zien is dan een been....triestig hoor
              http://www.jvs-photography.be/

Comment

Ik heb geen problemen met de aard van de foto, Technisch kan der nog wat aan verbeterd worden, Persoonlijk zou ik je volgende bondage shoot is proberen om te zetten naar zwart-wit, al is het beeld indentiek het oogt artistieker dan kleur .

MVG, Jeff
                Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                  nu voel ik toch even een onweerstaanbare drang om te reageren, alhoewel ik dat normaal bij zo een discussie nooit zou doen.

fototechnisch lijkt me deze foto niet in orde wat reeds door andere meerdere keren aangehaald is, de foto op zich doet mij persoonlijk ook totaal niks , , voor mij is dit gewoon niet mooi , punt.

Maar wat me de laatste tijd erg opvalt is (ook hier op BD) dat mensen om onverklaarbare reden blijkbaar preutser en preutser worden , wat zondermeer belachelijk is temeer daar geweld in alle vormen meer en meer als normaal gezien word...hoe meer bloed hoe leuker...

plaatst iemand morgen een foto van een bloederig tafereel dan vind men dat heel kunstig, knap , enz....

wat dat tegenwoordig is met dat naakt weet ik niet maar wanneer er iets bloot te zien is gaan we allen tekeer of er is iets abnormaal te zien of zo....
                  ik persoonlijk vind een vrouwenlichaam heel erg normaal en zelfs mooi om te zien......

daarom mijn oproep "laten we met zijn allen eens gewoon normaal doen " vind je de foto niks dan zeg je dat gewoon of zwijg je ....simpel niet?

en dit is niet de eerste post waar er zo gereageerd word, ook bij andere ts word er zo gereageerd wanneer er meer te zien is dan een been....triestig hoor

Ik zou het niet beter kunnen zeggen!Ben echt blij dat er nog mensen zijn die er precies zo over denken.Het groot ethisch réveil dat er onvermijdelijk zit aan te komen,is dus toch nog niet voor morgen...
                  Walter
                  Last edited by Phororhacos; 2 mei 2008, 13:12.
                  D850

Comment

Ik kan me inbeelden dat ik nog wel wat voor sommigen 'shoquerende' foto's heb.
                    Laat maar komen

Comment

Misschien niet echt shoquerend maar wel beetje speciaal: zie mijn volgende post "De Denk(st)er".

Comment

de meest "prikkelende" van de 3 op zijn site is juist die foto zonder blote borsten

imagination is everything

k had dus liever je eerste van da triootje hier gezien
                        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht

fototechnisch lijkt me deze foto niet in orde wat reeds door andere meerdere keren aangehaald is, de foto op zich doet mij persoonlijk ook totaal niks , , voor mij is dit gewoon niet mooi , punt. (1)

Maar wat me de laatste tijd erg opvalt is (ook hier op BD) dat mensen om onverklaarbare reden blijkbaar preutser en preutser worden , wat zondermeer belachelijk is temeer daar geweld in alle vormen meer en meer als normaal gezien word...hoe meer bloed hoe leuker...(2)

ik persoonlijk vind een vrouwenlichaam heel erg normaal en zelfs mooi om te
                          (1)Dat is wat het merendeel van de commentaren hier zegt, inderdaad, alleen met iets meer argumentatie.
                          (2)Het gaat hier nergens over preutsheid, maar kwaliteit en persoonlijke smaak. Ik zie hier weinig commentaar op het beeld van blote borsten an sich, wél over de manier waar op ze in beeld gebracht zijn.
                          Deze site gaat niet over foto's met mooie vrouwenlichamen, maar o.a. over mooie foto's met vrouwenlichamen. Kleine nuance.

Dat is de bedoeling van een fototopic en gelijk welk internetforum en ook wat hier gebeurd is, alleen is het beetje verschoven naar een algemene discussie en argumentering. Dus wat is je punt dan?

En ik geef DirtyHarry71 hierboven gelijk. De eerste doet mij het meest.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
                            de meest "prikkelende" van de 3 op zijn site is juist die foto zonder blote borsten

imagination is everything

k had dus liever je eerste van da triootje hier gezien
                            Kom, kom, schoenmaker blijf bij je leest: gaan we nu op sites kijken wat er beter is (subjectief natuurlijk).
                            Dat gaat de perken te buiten
                            Karel

Comment

wa's da nu voor een opmerking

als de rest van een serie foto's ergens op een site staan, kijk je toch naar de rest ook !?!

jeezes
                              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Kleine kinderen bij elkaar,
                                andere woorden heb ik er niet voor,
                                er stond 18+ voor, maar aan de kinderachtige reacties te zien ...

vind je het niks? hou dan je commentaar voor u,
                                en tracht mischien on-topic te blijven.
                                Geef liever tips hoe het beter of anders kan,
                                maar blijkbaar is dat net het 18+ gehalte.

In mijn ogen is het gewoon een totaal andere stijl van wat de meeste mensen gewoon zijn,
                                schokerend voor sommige ,
                                kan best zijn

Respekteer dat gewoon, moeilijk is dan niet hoor.

Je ziet expresie, op het gezicht dat is de eerste stap in het beeld,
                                voor de rest kan er mischien inderdaad wat aan gesleuteld worden.

Comment

Working...
                                X