Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
de dame staat er prima op zo ook de bril, maar dat gekke manneke verpest de boel.
grt,bouk.
Het was een beetje afwegen of ik hem er al dan niet op zou zetten. Hij mocht niet te prominent aanwezig zijn in het beeld, want naar het schijnt zijn de erfgenamen van Hergé nogal "beschermend", maar goed. Ze hebben bij Obos toch gekozen om dat beeld op de cover te zetten, dus ze maken er zich precies niet te veel zorgen over.
Ik vond het zelf wel leuk dat hij vaag in de achtergrond stond. Een leuk detail. Maar meningen verschillen
(Oh ja, het grafische gedeelte van het boekje heb ik niet gedaan, moest iemand daar commentaar op hebben... )
Ik had de foto in zijn geheel misschien iets lichter gezet of op zijn minst het model, maar dit is zeker een knap portret.
Mooie styling van het model ook.
Mooi belicht en expressie voor dit soort foto's zit goed. Brilglazen zitten goed.
Kuifje zou ik niet hebben opgenomen want vind ik wat te prominent.
Uitsnede vind ik ietsje te kortbij.
Ik ga eerder voor de kleurtemperatuur van de bewerkte foto.
Maar krijg hier niet de verkeerde indruk hoor. Ik vind uw werk enorm sterk.
Ahaaaa, jij bent dus de maker van deze foto. 'k heb deze week al x-tallen paletten met die boekjes mogen wegbrengen voor Obos naar diverse postkantoren in W-Vlaanderen
Knap werk! Enkel met Kuifje op de achtergrond heb ik 't wat moeilijk. Was dat zo voorzien...?
Enkel jammer dat je geen credits vermeldt voor het model en de Mua
Kuifje was echt wel de bedoeling om erop te staan hoor (zoiets kan je moeilijk per ongeluk op de foto krijgen ). Het is een beetje persoonlijk voor de directeur van Obos, vandaar.
Ik heb de boekjes nog niet irl gezien, ik wacht nog tot de postbode mij een pakketje brengt met enkele boekjes voor mijn portfolio. Maar ik vermoed dat het wel goed afgedrukt is?
Ohja, de credits:
Het model is door Obos gecontacteerd, en ik weet niet goed meer hoe haar naam was. Serine ofzoiets (was een moeilijke naam), vandaar.
De make-up en styling is gedaan door Sofie Engelen.
Als Kuifje er echt bij op moest, dan had je beter voor interactie met het model en Kuifje gekozen. Nu is hij, spijts de DOF, door een zwakke compo en door zijn gele kuif, prominenter aanwezig dan het model. Bovendien had een egale achtergrond toch een beter plaatje opgeleverd. De lijnen op de achtergrond doen eerder denken aan een snapshot.
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
Als Kuifje er echt bij op moest, dan had je beter voor interactie met het model en Kuifje gekozen. Nu is hij, spijts de DOF, door een zwakke compo en door zijn gele kuif, prominenter aanwezig dan het model. Bovendien had een egale achtergrond toch een beter plaatje opgeleverd. De lijnen op de achtergrond doen eerder denken aan een snapshot.
Er waren ook foto's waarbij kuifje er scherp op stond en met interactie met het model. Maar wegens copyright enzo, hebben we toch maar deze opstelling gekozen... (je bent niet altijd vrij)
Comment