Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Obos (fashion)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Obos (fashion)

Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht
    Mij was Kuifje in eerste instantie niet opgevallen.
    Maar als je Kuifje én die diagonale lijn zou wegdoen, krijg je een kaal beeld.

Ik ga akkoord met deze.

Tussenoplossing kon geweest zijn... kuifje nog wat meer onscherper maken in nabewerking.

Maar mooi portret hoor, groot deel ter verdienste van het model zelf natuurlijk

Comment

mooi, voor mij mag kuifje met bobby gaan spelen hoor...

anders prima werk hier

me it
      Canon & Tamron

Comment

De oogkrant zat vandaag bij de post.
        Kuifje valt zekers niet op de cover mede door middel van de bewerking, tekst en bloemekes die ze er hebben gezet.
        Proficiat vind het een heel geslaagde foto en dit rekening houdende met de wensen van je opdrachtgever.
        Op pagina 4 in de oogkrant staat er trouwens nog een mooie foto in van naar ik meen hetzelfde model, goed gebracht hoor
        Grtz, Patrick
        http://www.trikke.be
        Ik doe het met Canon.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Trikke Bekijk bericht
          De oogkrant zat vandaag bij de post.
          Kuifje valt zekers niet op de cover mede door middel van de bewerking, tekst en bloemekes die ze er hebben gezet.
          Proficiat vind het een heel geslaagde foto en dit rekening houdende met de wensen van je opdrachtgever.
          Op pagina 4 in de oogkrant staat er trouwens nog een mooie foto in van naar ik meen hetzelfde model, goed gebracht hoor
          Er staan normaalgezien meerdere foto's van mij in de oogkrant. Ik heb 2 dagen geshoot met 6 verschillende modellen.
          Ik heb helaas zelf de oogkrantjes nog niet ontvangen, maar ik zal ze vrijdag wel hebben...
          www.katrijnmichiels.be | blog

Comment

Working...
          X