Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Obos (fashion)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Obos (fashion)

Deze foto is gemaakt voor Obos (opticienketen) en verschijnt als cover op hun eigen magazine:

Zeg maar wat jullie ervan vinden
    www.katrijnmichiels.be | blog

Re: Obos (fashion)

Oorspronkelijk geplaatst door KatrijnMichiels Bekijk bericht

Zeg maar wat jullie ervan vinden
    Ik vind dat Kuifje er goed opstaat .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk bericht

Mijn aandacht werd ook onmiddellijk naar Kuifje getrokken.
      Ik ben nogthans niet voor de mannekes.
      David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

Comment

de dame staat er prima op zo ook de bril, maar dat gekke manneke verpest de boel.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk bericht
          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          de dame staat er prima op zo ook de bril, maar dat gekke manneke verpest de boel.
          grt,bouk.
          Het was een beetje afwegen of ik hem er al dan niet op zou zetten. Hij mocht niet te prominent aanwezig zijn in het beeld, want naar het schijnt zijn de erfgenamen van Hergé nogal "beschermend", maar goed. Ze hebben bij Obos toch gekozen om dat beeld op de cover te zetten, dus ze maken er zich precies niet te veel zorgen over.

Ik vond het zelf wel leuk dat hij vaag in de achtergrond stond. Een leuk detail. Maar meningen verschillen

(Oh ja, het grafische gedeelte van het boekje heb ik niet gedaan, moest iemand daar commentaar op hebben... )

Comment

Ik had de foto in zijn geheel misschien iets lichter gezet of op zijn minst het model, maar dit is zeker een knap portret.
            Mooie styling van het model ook.
            http://www.kimschollaert.be
            http://www.fashionbelgium.be

Comment

Persoonlijk vind ik de lijnen in de achtergrond storend.
              De bril is mooi belicht wat toch het belangrijkste is voor deze foto.

Haar tepels zijn ook wel nadrukkelijk aanwezig , zouden ze deze wegwerken of zijn ze nog binnen de grenzen voor dergelijk magazine ?

P.S een indrukwekkend portfolio heb je daar !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patevi Bekijk bericht
                Haar tepels zijn ook wel nadrukkelijk aanwezig , zouden ze deze wegwerken of zijn ze nog binnen de grenzen voor dergelijk magazine ?
                Het is toch niet voor de Kabouterplopkrant.
                Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Mooi belicht en expressie voor dit soort foto's zit goed. Brilglazen zitten goed.
                  Kuifje zou ik niet hebben opgenomen want vind ik wat te prominent.
                  Uitsnede vind ik ietsje te kortbij.

Ik ga eerder voor de kleurtemperatuur van de bewerkte foto.

Maar krijg hier niet de verkeerde indruk hoor. Ik vind uw werk enorm sterk.

Comment

Ahaaaa, jij bent dus de maker van deze foto. 'k heb deze week al x-tallen paletten met die boekjes mogen wegbrengen voor Obos naar diverse postkantoren in W-Vlaanderen
                    Knap werk! Enkel met Kuifje op de achtergrond heb ik 't wat moeilijk. Was dat zo voorzien...?
                    Enkel jammer dat je geen credits vermeldt voor het model en de Mua

Mvg,
                    Frederic

Comment

Kuifje was echt wel de bedoeling om erop te staan hoor (zoiets kan je moeilijk per ongeluk op de foto krijgen ). Het is een beetje persoonlijk voor de directeur van Obos, vandaar.

Ik heb de boekjes nog niet irl gezien, ik wacht nog tot de postbode mij een pakketje brengt met enkele boekjes voor mijn portfolio. Maar ik vermoed dat het wel goed afgedrukt is?

Ohja, de credits:
                      Het model is door Obos gecontacteerd, en ik weet niet goed meer hoe haar naam was. Serine ofzoiets (was een moeilijke naam), vandaar.

De make-up en styling is gedaan door Sofie Engelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KatrijnMichiels Bekijk bericht
                        Maar ik vermoed dat het wel goed afgedrukt is?
                        Het zag er in ieder geval zeer treffelijk uit, zeker voor de goedkopere kwaliteit papier waarop het gedrukt is!

Mvg,
                        Frederic

Comment

Als Kuifje er echt bij op moest, dan had je beter voor interactie met het model en Kuifje gekozen. Nu is hij, spijts de DOF, door een zwakke compo en door zijn gele kuif, prominenter aanwezig dan het model. Bovendien had een egale achtergrond toch een beter plaatje opgeleverd. De lijnen op de achtergrond doen eerder denken aan een snapshot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                            Als Kuifje er echt bij op moest, dan had je beter voor interactie met het model en Kuifje gekozen. Nu is hij, spijts de DOF, door een zwakke compo en door zijn gele kuif, prominenter aanwezig dan het model. Bovendien had een egale achtergrond toch een beter plaatje opgeleverd. De lijnen op de achtergrond doen eerder denken aan een snapshot.
                            Er waren ook foto's waarbij kuifje er scherp op stond en met interactie met het model. Maar wegens copyright enzo, hebben we toch maar deze opstelling gekozen... (je bent niet altijd vrij)

Comment

Mij was Kuifje in eerste instantie niet opgevallen.
                              Maar als je Kuifje én die diagonale lijn zou wegdoen, krijg je een kaal beeld.

Comment

Working...
                              X