Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Vind opzet zeer goed maar er is idd iets dat wringt maar ook boeit.
Mss de multiple reflecties in het oog?
Die ogen trekken mij geweldig aan maar telkens wordt ik afgeleid door die spotjes. Neus en lippen zijn discreet en toch hebben ze een enorme aantrekking. Mss door hun eenvoud en ook door het ontbreken van relief in het centrale gedeelte ( neus en wangen) .
Die pieterig kleine haartjes aan de onderzijde van de neus en de kin intrigeren mij ook ten zeerste.
De symmetrische opbouw zonder modelé (die ik meestal in portret minder geslaagd vind) werkt hier bijna beangstigend en blijft mij in de greep houden.
Samengevat: 't is beslist geen klassieke opname maar 't is verdorie wel ééntje die mijn aandacht trekt en blijft trekken. En gezien dit hoogstwaarschijnlijk hoofdmotief is van deze opname kan ik je er alleen maar mee feliciteren.
Vind opzet zeer goed maar er is idd iets dat wringt maar ook boeit.
Mss de multiple reflecties in het oog?
Die ogen trekken mij geweldig aan maar telkens wordt ik afgeleid door die spotjes. Neus en lippen zijn discreet en toch hebben ze een enorme aantrekking. Mss door hun eenvoud en ook door het ontbreken van relief in het centrale gedeelte ( neus en wangen) .
Die pieterig kleine haartjes aan de onderzijde van de neus en de kin intrigeren mij ook ten zeerste.
De symmetrische opbouw zonder modelé (die ik meestal in portret minder geslaagd vind) werkt hier bijna beangstigend en blijft mij in de greep houden.
Samengevat: 't is beslist geen klassieke opname maar 't is verdorie wel ééntje die mijn aandacht trekt en blijft trekken. En gezien dit hoogstwaarschijnlijk hoofdmotief is van deze opname kan ik je er alleen maar mee feliciteren.
Henri
Dank voor de uitgebreide briefing
De bedoeling van deze plaat was zo als jij het een beetje omschrijft. Pretty basic.
Echter moest ik ook wennen aan het effect van de make-up.
Het is vrij vlak, maar wel wat ik voor ogen had.
Ik wilde ook niet te veel soepen aan die kleine dingen, zoals die haartjes bij haar neus enz. Dit was zoals het was en leek het meest op die shot uit de Titel.
Wat ik echter niet begrijp is: multiple refl. in oog. Die zijn er toch?
heel apart hoor, dat het goed verkoopt verbaast mij niet, dat gebeurt schijnbaar vaker(gelezen op BD) met een beetje anders dan andere opname.
grt,bouk.
Moest een paar keer terug komen hier om te kijken hoor Jorgen, maar gelukkig heb je voor mij mijn twijfel weggenomen.
Hij is anders, misschie omdat ik dit niet van je gewend ben, misschien omdat je het bijna nooit ziet, ik weet het niet.
Maar de foto word er zeker niet minder mooi om, en hoe meer ik terug kom om toch nog even te kijken, hoe beter die word
Comment