Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Memoirs of a geisha

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Memoirs of a geisha

of zoiets Kan uiteraard niet 1-1 maar vond het er wel een klein beetje op lijken

oh.. dit is niet gesoept. Dat is de make-up.

Model: Everlyn Lui
    Visa:InYourFace
    Knopjes: moi.

Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Re: Memoirs of a geisha

Maxie, heb je er geen met een andere uitsnede, want 'k weet niet... 'k vind die precies wat wringen op een of andere manier...

Mvg,
    Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
      Maxie, heb je er geen met een andere uitsnede, want 'k weet niet... 'k vind die precies wat wringen op een of andere manier...

Mvg,
      Frederic
      lol.. nee.. hij verkoopt best goed, echter wilde ik weten wat jullie er van vonden.
      Wat wringt er? probeer het uit te leggen... zingen mag ook
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Maar ook de overige mensen van BD mogen commentaar leveren hoor
        Ben niet van zijde hoor
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Vind opzet zeer goed maar er is idd iets dat wringt maar ook boeit.
          Mss de multiple reflecties in het oog?
          Die ogen trekken mij geweldig aan maar telkens wordt ik afgeleid door die spotjes. Neus en lippen zijn discreet en toch hebben ze een enorme aantrekking. Mss door hun eenvoud en ook door het ontbreken van relief in het centrale gedeelte ( neus en wangen) .
          Die pieterig kleine haartjes aan de onderzijde van de neus en de kin intrigeren mij ook ten zeerste.
          De symmetrische opbouw zonder modelé (die ik meestal in portret minder geslaagd vind) werkt hier bijna beangstigend en blijft mij in de greep houden.
          Samengevat: 't is beslist geen klassieke opname maar 't is verdorie wel ééntje die mijn aandacht trekt en blijft trekken. En gezien dit hoogstwaarschijnlijk hoofdmotief is van deze opname kan ik je er alleen maar mee feliciteren.

Henri
          lidnummer: BD0435BE

Comment

ME LIKE A LOT ... kvind de compo perfect
            Scotty... beam me up !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
              Vind opzet zeer goed maar er is idd iets dat wringt maar ook boeit.
              Mss de multiple reflecties in het oog?
              Die ogen trekken mij geweldig aan maar telkens wordt ik afgeleid door die spotjes. Neus en lippen zijn discreet en toch hebben ze een enorme aantrekking. Mss door hun eenvoud en ook door het ontbreken van relief in het centrale gedeelte ( neus en wangen) .
              Die pieterig kleine haartjes aan de onderzijde van de neus en de kin intrigeren mij ook ten zeerste.
              De symmetrische opbouw zonder modelé (die ik meestal in portret minder geslaagd vind) werkt hier bijna beangstigend en blijft mij in de greep houden.
              Samengevat: 't is beslist geen klassieke opname maar 't is verdorie wel ééntje die mijn aandacht trekt en blijft trekken. En gezien dit hoogstwaarschijnlijk hoofdmotief is van deze opname kan ik je er alleen maar mee feliciteren.

Henri
              Dank voor de uitgebreide briefing

De bedoeling van deze plaat was zo als jij het een beetje omschrijft. Pretty basic.
              Echter moest ik ook wennen aan het effect van de make-up.
              Het is vrij vlak, maar wel wat ik voor ogen had.
              Ik wilde ook niet te veel soepen aan die kleine dingen, zoals die haartjes bij haar neus enz. Dit was zoals het was en leek het meest op die shot uit de Titel.
              Wat ik echter niet begrijp is: multiple refl. in oog. Die zijn er toch?

THnx voor het comment!
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                Wat ik echter niet begrijp is: multiple refl. in oog. Die zijn er toch?
                Idd maar ik zie 3 lightboxes in het oog. Droeg model contactlenzen?

Henri
                lidnummer: BD0435BE

Comment

heel apart hoor, dat het goed verkoopt verbaast mij niet, dat gebeurt schijnbaar vaker(gelezen op BD) met een beetje anders dan andere opname.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Vind het een Superplaat....
                    Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

Comment

zeker mooi @madmax maar toch veeeeeel meeeer moooooiers van je gezien gezien !

grt frank

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frankyboy Bekijk bericht
                        zeker mooi @madmax maar toch veeeeeel meeeer moooooiers van je gezien gezien !

grt frank
                        @henri: Geen flauw idee of ze contaclenzen droeg hahaha. Niet op gelet of gezien.

@frankyboy. thnx.. Ik ook, maar persoonlijk vind ik deze foto onder de noemer 'anders' vallen ipv beauty en/of supermooi.
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht

oh.. dit is niet gesoept. Dat is de make-up.
                          Dat had je er nou niet bij moeten zetten
                          Is altijd leuk om de reacties dan te volgen.

Jammer dat je de kleur eruit gehaald hebt
                          Geintje

Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht
                          ME LIKE A LOT ... kvind de compo perfect
                          Ikke niet. Ik zou iets meer afstand gekozen hebben om de haren het gezicht te laten omlijsten.
                          meer over mijn fotografie is te vinden op
                          http://www.nandoonline.com

Comment

Moest een paar keer terug komen hier om te kijken hoor Jorgen, maar gelukkig heb je voor mij mijn twijfel weggenomen.
                            Hij is anders, misschie omdat ik dit niet van je gewend ben, misschien omdat je het bijna nooit ziet, ik weet het niet.

Maar de foto word er zeker niet minder mooi om, en hoe meer ik terug kom om toch nog even te kijken, hoe beter die word

Greetz rich
                            D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

Comment

Imho streeft een Geisha naar perfectie, daarom "stoort" mij dat stukje wimper.
                              Neemt niet weg dat dit een hele mooi is!
                              Gr Geert

Comment

Working...
                              X