Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tongkus van een minderjarige !

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tongkus van een minderjarige !

Jeff

Is deze foto deel van een sessie "model met hond" of wou de hond echt wel mee op de foto tijdens een modelsessie?

Was die tong trouwens zo snel dat deze studioflitsen bewegingsonscherpte gaf of heb je niet geflitst?

Alain

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alainD Bekijk bericht
      Is deze foto deel van een sessie "model met hond" of wou de hond echt wel mee op de foto tijdens een modelsessie?
      Daar wil ik dan ook wel eens wat meer van zien.

Was die tong trouwens zo snel dat deze studioflitsen bewegingsonscherpte gaf of heb je niet geflitst?
      Misschien is het de hond van Lucky Luke - de hond die sneller likt dan zijn flits
      http://www.cineklubrumst.be

Comment

@ Alain, der is gewerkt zoals steeds op een 125ste, dus als er bewegingsonscherpte in de tong zit is de hond inderdaad zeer snel van tong !

Dit beeld is één van een hele reeks met dit model , haar zus en natuurlijk Leica de hond ...

MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
          @ Alain, der is gewerkt zoals steeds op een 125ste, dus als er bewegingsonscherpte in de tong zit is de hond inderdaad zeer snel van tong !

Dit beeld is één van een hele reeks met dit model , haar zus en natuurlijk Leica de hond ...

MVG, Jeff
          Ik wil best nog een aantal fotos van de reeks bekijken.

Comment

Lol wat een titel al niet voor het aantal hits kan doen.
            Flickr
            Sigma Sd14; Sigma 50mm f2.8; Sigma 10-20mm; Sigma dp1;Sigma dp2

Comment

Goede titel voor een leuke foto

ik heb alle bedenkingen gelezen.........en denk dat het hier is zoals op veel plaatsen..................mensen sloven zich uit om slim te lijken.......... weet je .... ze zijn niet intelligent genoeg om met gewone woorden hun mening te laten kennen............ en dan het gebruik van niet officiële landelijke talen
              nu ja stoeffers zijn ook mensen

Toma Vecos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
                Ik vind niets speciaals aan de foto. Maar wel heb ik een wijze raad: doe dat nooit meer. Het is niet alleen vies (een hond likt zijn staart en anus), maar het is ook heel gevaarlijk, denk maar aan verschillende parasieten en bacteriën.
                Door de levensgang van mensen zoals u zitten wij met één van de ergste menselijke kwalen van deze tijd, nl. allergiën.
                Neem deze raad van mij aan, die ik van een prof dierkunde aan hogeschool Gent heb overgenomen: Het regelmatig in contact komen van een kind met bacteriën is goed voor zijn gezondheid.

Dus voor mijn part mag de hond het meisje af en toe is likken.

Leuke foto
                btw.

grtz Jan
                Last edited by elephant999; 16 november 2007, 14:00.
                Materiaal: Canon 17-50 2.8 /\ Tamron 400D /\ Canon 70-200 MSU L

Comment

Leuke foto, maar dat wist je ondertussen al zeker

Off topic: Ik denk niet dat er al veel slachtoffers gevallen zijn aan de gevolgen van een kus van een hondje... Veel experts hier trouwens! Toevallig allemaal proffen/ph.d's in immunologie/bacteriologie?
                  Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Perfecte timing! Maar hoe zou het komen dat hier nog geen enkele reactie over 'domme blondjes' is gepost? Het onderwerp vrààgt er nochtans om, met alle respect voor de twee blonde (en mooie) modellen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elephant999 Bekijk bericht

Dus voor mijn part mag de hond het meisje af en toe is likken.
                      En omgekeerd, het meisje dat de hond likt, moet uiteraard ook kunnen.
                      Of beiden die elkaar likken, waarom niet?
                      Goed ook voor het vermijden van allergieën bij de hond en dergelijke en vice versa.
                      En het benadrukt enkel de vriendschapsband tussen de hond en zijn baasje, nietwaar?

Vies?....hoe kom je erbij. Lekker gezond zal je bedoelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
                        Blij dat hier een hoop hoogbegaafden zitten
                        Tja, daar hoor ik niet bij.

Want na vier bladzijden weet ik dat de aarde rond is, maar heb ik nog altijd geen antwoord op mijn prangende vraag:
                        Als het speeksel van die hond helend is, groeit die mond dan dicht?(*)

*: 't Zou een oplossing zijn voor heel wat problemen, me dunkt.
                        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

mod OFF

't Is maar een vraag hé, maar ....
                          waarom zo zeveren en leuteren over wat gewoon een leuke foto is?
                          Vind je het vies? OK niet laten doen dan.
                          Vind je het de ultieme uiting van dierenlefde, ook goed, daar heeft verder toch niemand zaken mee?

Jo(han)
                          Last edited by Jo; 18 november 2007, 22:12.
                          Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

....ik wil ook een tongkus!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                              ...
                              MVG, Jeff
                              Jeff, wel heel snel van tong. Je sluitertijd is 1/125ste, maar je flitsduur is normaal nog een heel pak korter.

mvg

Alain

Comment

Hoorde gister in de kroeg nog een leuke:

Je mag pas aan mijn vrouw komen als je kunt likken als Lassie

Ach
                                Groetjes, Jörgen
                                www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                                X