Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tongkus van een minderjarige !

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tongkus van een minderjarige !

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
    Ook Off-topic : Zeg dat ze gauw een andere job kiest. 't Is daarom dat op school alle kleuters met snottebellen rondlopen; omdat de schooljuffrouwen er vies van zijn. De éne snottebel steekt de andere aan, omdat ze niet afgeveegd of verwijderd worden.
    Hmm, nu MOET ik wel haar eer verdedigen : ze is zeer plichtsbewust en ze veegt de snottebellen wel degelijk af, maar dat wil nog niet zeggen dat ze er niet vies van is !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gliderbee Bekijk bericht
      Hmm, nu MOET ik wel haar eer verdedigen : ze is zeer plichtsbewust en ze veegt de snottebellen wel degelijk af, maar dat wil nog niet zeggen dat ze er niet vies van is !
      Hey... niemand vindt snottebellen "leuk". Uiteraard is dat vies . Ik heb zelf ooit de opmerking gemaakt aan een schooljuf, nadat ik mijn kleinste dochtertje uit de klas zag komen, met haar gezicht en mond vol snot... Antwoord : "Als ze verkouden zijn, moeten ze maar thuis blijven ". Steriel thuis...

Comment

Aan allen mijn welgemeende dank voor jullie reactie's !

MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
          Aan allen mijn welgemeende dank voor jullie reactie's !

MVG, Jeff
          graag gedaan hoor.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

er gaan spontaan rillingen over mijn rug... yuck

heb nooit een hond gehad, en kan dan ook niet begrijpen dat mensen zo'n relatie hebben met hun "beest". Persoonlijke smaak waarschijnlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Meneer Paddestoel Bekijk bericht
              er gaan spontaan rillingen over mijn rug... yuck

heb nooit een hond gehad, en kan dan ook niet begrijpen dat mensen zo'n relatie hebben met hun "beest". Persoonlijke smaak waarschijnlijk.
              Je weet niet wat je mist !
              Maar onwetend kan men niet zondigen!

MVG, Jeff
              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Jeff

Het moment mooi vastgelegd. Ik krijg trouwens goesting in een ijslolly.

Alain

Comment

Ik zie de viervoeters toch liever rondhossen in de bossen of aan zee.
                  Deze is niet mijn persoonlijke smaak. Technisch is deze best in orde, maar ik zie liever mensen innig zoenen op een trouwfeestje BVB.

Bacterieen zijn van geen belang om een foto te beoordelen, kijk maar naar sommige urban locaties met drugsspuiten in de beurt enzo.

Comment

ik lig bijna krom van het lachen,
                    door al die comment die ik gelezen heb

lang geleden, en het heeft deugd gedaan.

mooie foto jeff, heb je er soms nog een paar
                    lekker scherp,en een hele mooie tong

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knofje3116 Bekijk bericht
                      ik laat mij liever kussen door mijn honden dan door bepaalde mensen...
                      Nou, ik hoop dan maar dat jij niet getrouwd bent en je ventje dit leest. LOL

Zie deze foto pas nu. Titel vind ik ronduit wansmakelijk en dus getuigend van weinig smaak. Tongkussen is sowieso dégoutant tot en met: weet je wel hoeveel van die beestjes dan in elkaars bek ronddwarrelen?

En last but not least, ik vind dit eigenlijk niet zo lekker voor de hond in kwestie en ik vraag me zelfs serieus af of hiervoor GAIA niet zou moeten worden gealarmeerd.

Voilà, en bekijk nu zelf maar even of je deze met stelligheid geponeerde en gemotiveerde mening al dan niet met een (serieuze) korrel zout neemt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                        Geweldige plaat!!!
                        Honden hebben een bestandsdeel in hun speeksel dat genezend werkt bij wonden.

(honden likken hun wonden.. klinkt bekend?)

Lekkere natte zoen
                        Precies wat ik ook wou zeggen, sè..
                        Prachtige momentopname.

Comment

Dat heeft het speeksel van een mens ook, een genezend bestanddeel bij wonden. Het is bijvoorbeeld ook het beste poetsmiddel. Alles niets meer helpt, gebruik dan je speeksel en hop, vlek weg!

Maar dat betekent nog niet dat ik daarom mijn eigen gat ga likken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk bericht
                            ....
                            Maar dat betekent nog niet dat ik daarom mijn eigen gat ga likken...

Als je dat zou kunnen, dan loop ik morgen een hele dag in mijn blootje door de Veldstraat
                            Mvg Tim

Comment

[alleen maar off-topic]
                              Of hoeveel liever we nonsens geloven dan de werkelijkheid... De stellingen ivm "genezende kracht van speeksel" en "een mensenmond bevat 10x meer bacterieën dan een hondenmuil" zijn ontkracht in "Jongens & Wetenschap". Maar blijf gerust stellingen ponneren met een zekerheid alsof je er een gans leven studie aan gewijd hebt. Best grappig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door unick Bekijk bericht
                                [alleen maar off-topic]
                                Of hoeveel liever we nonsens geloven dan de werkelijkheid... De stellingen ivm "genezende kracht van speeksel" en "een mensenmond bevat 10x meer bacterieën dan een hondenmuil" zijn ontkracht in "Jongens & Wetenschap". Maar blijf gerust stellingen ponneren met een zekerheid alsof je er een gans leven studie aan gewijd hebt. Best grappig.

Jammer dat Jambers niet meer bestaat... 't ware nog een kijkcijferbrekend onderwerp:
                                Mensen die hun hond 'muilen', wat drijft hen, hoe ervaren ze het, en vooral, waar eindigt het. Jambers!

Dat ze maar doen, ik weet wiens tong ik liever heb

Mvg,
                                Frederic

Comment

Working...
                                X