Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tongkus van een minderjarige !

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tongkus van een minderjarige !

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
    Deze vind ik veeeeeeel dégoutanter dan de zo omstreden Bart Boodts 'monthly Bussiness' foto...

Mvg,
    Ik ben het niet makkelijk eens met jou, maar in deze sluit ik aan.

Wat de foto zelf betreft, die is best goed van compositie en kleuren, en haarscherp... maar ik weet niet of het hondenhaar is of ander .

EDIT : Na het lezen van sommige reacties (t&m #22), moet ik zeggen dat ik bijna medelijden heb met de hond.
    Last edited by FestinaLente; 31 oktober 2007, 08:14. Reden: UIt medelijden met het dier...

Comment

Aan alle mensen die hier van gégouteerd zijn, een gouden tip. Schud met niemand nog de hand.
      Groetjes Steco

Comment

hier gaan we weer
        de foto : prachtig scherp , mooie belichting , ook goed standpunt ,
        En van mij lebber maar verder hoor
        Ik zal ooit zonder fout leren schrijven

Comment

een hondenbek bevat 10x minder bacteriën dan een mensenmond, denk daar maar eens aan volgende keer als ge uw lief/echtgenoot(te) of aanhouder-ster aflebbert
          :-/
          full frame all the way

Comment

Grappige shot! Met scherpte op de hond

Off topic: Inderdaad een hondentong is gemiddeld 14 x properder als de gemiddelde schotelvod! Daarom worden hier de borden door de hond schoongemaakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
              Ik vind niets speciaals aan de foto. Maar wel heb ik een wijze raad: doe dat nooit meer. Het is niet alleen vies (een hond likt zijn staart en anus), maar het is ook heel gevaarlijk, denk maar aan verschillende parasieten en bacteriën.
              Ik weet dat een hond minder bacterien in zijn giechel heeft dan een mens....

ik laat mij liever kussen door mijn honden dan door bepaalde mensen...

on topic....

bere goed moment!!!!
              Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

Comment

Ik vind niets speciaals aan de foto. Maar wel heb ik een wijze raad: doe dat nooit meer. Het is niet alleen vies (een hond likt zijn staart en anus), maar het is ook heel gevaarlijk, denk maar aan verschillende parasieten en bacteriën.

LOL .... Al ooit van een Lotuskus gehoord ?

MVG, Jeff
                Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Geweldige plaat!!!
                  Honden hebben een bestandsdeel in hun speeksel dat genezend werkt bij wonden.

(honden likken hun wonden.. klinkt bekend?)

Lekkere natte zoen
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steco Bekijk bericht
                    Aan alle mensen die hier van gégouteerd zijn, een gouden tip. Schud met niemand nog de hand.
                    Idd, net zoals de deurklink vuiler is dan de wc-bril

Comment

Hoezo, bij mensen heb je toch ook gatlikkers ?

On topic: toffe foto
                      David Leemans
                      Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Mooie foto
                        Niets kan tippen aan de trouwheid en vriendschap van een hond

En over die bacterien, mensen die op een vettige boerderij leven met de koeie****** tot in de keuken bij wijze van spreken worden minder snel ziek dan mensen die in hun afgelikte design appartementen wonen waar alles zo steriel is als in een ziekenhuis! Zie maar dat je als je een 2de hands fototoestel koopt, dat ding goed ontsmet!
                        "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                          Deze vind ik veeeeeeel dégoutanter dan de zo omstreden Bart Boodts 'monthly Bussiness' foto...

Mvg,
                          lollll

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dleemans Bekijk bericht
                            Hoezo, bij mensen heb je toch ook gatlikkers ?

On topic: toffe foto

Klopt letterlijk en figuurlijk
                            Groetjes Steco

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
                              Mooie foto
                              Niets kan tippen aan de trouwheid en vriendschap van een hond

En over die bacterien, mensen die op een vettige boerderij leven met de koeie****** tot in de keuken bij wijze van spreken worden minder snel ziek dan mensen die in hun afgelikte design appartementen wonen waar alles zo steriel is als in een ziekenhuis! Zie maar dat je als je een 2de hands fototoestel koopt, dat ding goed ontsmet!
                              Ik vind het een foto die spontaan doet glimlachen (sommige commentaren daarentegen ..

Off topic: Die zo nagestreefde algemene steriliteit is ook de reden dat er bij kinderen meer en meer allergiën zijn (mijn echtgenote is kleuterleidster; ze is viezer van de snottebellen van de kinderen dan van een lik van de honden); ze bouwen geen weerstand meer op ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gliderbee Bekijk bericht
                                Off topic: Die zo nagestreefde algemene steriliteit is ook de reden dat er bij kinderen meer en meer allergiën zijn (mijn echtgenote is kleuterleidster; ze is viezer van de snottebellen van de kinderen dan van een lik van de honden); ze bouwen geen weerstand meer op ..
                                Ook Off-topic : Zeg dat ze gauw een andere job kiest. 't Is daarom dat op school alle kleuters met snottebellen rondlopen; omdat de schooljuffrouwen er vies van zijn. De éne snottebel steekt de andere aan, omdat ze niet afgeveegd of verwijderd worden.
                                Trouwens, ik mis de link met de "steriele" hondenlik :
                                een hondenbek bevat 10x minder bacteriën dan een mensenmond, denk daar maar eens aan volgende keer als ge uw lief/echtgenoot(te) of aanhouder-ster aflebbert
                                (dus beter je hond niet laten likken... Niemand weet welke bacteriën hij opraapt ...)
                                Inderdaad een hondentong is gemiddeld 14 x properder als de gemiddelde schotelvod! Daarom worden hier de borden door de hond schoongemaakt
                                ( bij ons gaan ze in de afwasmachine...)

Comment

Working...
                                X