Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tongkus van een minderjarige !

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tongkus van een minderjarige !

Oorspronkelijk geplaatst door VoN_DamN Bekijk bericht
    Nutteloos... ja. Zoals zoveel, vb fotos nemen. Wie ben jij om hier 'god' te komen spelen sukkel. Je verspilt ruimte en tijd om te zeggen dat anderen ruimte en tijd verspillen. En als een luchtige manier van dingen aanbrengen niet kan, zorg er dan eens voor dat je geen spellingsblunders maakt in een zin van 9 woorden.

Kinderverhaaltjes? Gewoon de geschiedkundige feiten ja. Of wat ik me herinner uit mijn opleidingen. Een mens, zoals bewezen met 'de aarde is plat'-stelling, leeft met wat hij weet. Je mag me gerust met de neus op de feiten drukken.

Zalig de debiel die de andere debiel als debiel bestempelt.
    Easy, over het paard getilde. Natuurlijk zijn het kinderverhaaltjes omdat iedereen die zaken al weet. Daarenboven vertel je je 'verhaaltjes' met groot enthousiasme zoals een kind van 10 jaar oud dat net iets ontdekt heeft. Probeer daar iets aan te doen, in plaats van dé wetenschapper uit te hangen, want uit je tekst weet ik dat je geen wetenschapper bent.

En ja, die discussie van jou is nutteloos en heeft niets met het onderwerp te maken.

Zalig, de randdebiel die zich als randdebiel aangesproken voelt.

Comment

Wordt het hier dan toch nog gezellig? Pagina 4 en met stip!

Comment

Vind het nog altijd een opname waar je blijft stil staan en zelfs terug komt kijken !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
          Zalig, de randdebiel die zich als randdebiel aangesproken voelt.
          Ik heb zo de indruk dat er veel zijn die Jeff zijn handtekening nog steeds niet snappen.
          http://www.cineklubrumst.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lucasV Bekijk bericht
            Ik heb zo de indruk dat er veel zijn die Jeff zijn handtekening nog steeds niet snappen.
            Als het beide debielen zijn is er toch geen probleem?

Het was de 2e keer dat wij over de 'aarde is plat' lazen... oa in het topic over straling. Je kan zeer erudiet gaan doen over de tegenstelling van het theologische hellinistische geocentrisme en de grondbeginselen van hellinistische en noord-afrikaanse astrologie, de misverstanden daaromtrend etc... de meeste haken meteen af door het taalgebruik. En ik wou dat de volgende keer dat zo'n wijdverspreid 'weetje' aangehaald wordt, dat de info tenminste juister was.

Dat er enkele grieken het heliocentrisme als onbewezen en vooral ongefundeerde theorie volgden, dat Galilei en Keppler eigenlijk het harde bewijs leverden voor Copernicus zijn theorie... ik ga hier toch geen boek gaan schrijven, het was al lang en naast de kwestie genoeg.

Overgens over desinformatie, het aantal bacterien maakt helemaal niet zoveel uit, de soort daarentegen wel. Clostridium Perfringens zit overal maar is zelden dodelijk, maar kan onrechtstreeks doden. Wat zeker is, je kan doodziek worden van een lik, je kan evengoed doodziek worden van een kleine kwetsuur bij het sporten.

Laat het ons weten Jeff, leeft de hond nog?

Comment

Blij dat hier een hoop hoogbegaafden zitten
              "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VoN_DamN Bekijk bericht
                Overgens over desinformatie, het aantal bacterien maakt helemaal niet zoveel uit, de soort daarentegen wel. Clostridium Perfringens zit overal maar is zelden dodelijk, maar kan onrechtstreeks doden. Wat zeker is, je kan doodziek worden van een lik, je kan evengoed doodziek worden van een kleine kwetsuur bij het sporten.
                En hoe zit het bijvoorbeeld met Ziekte van Weil (leptospirose) en Hondsdolheid (Rabies) , meneer de diskundige?

Ik vind het allemaal wel aardig dat er mensen zijn die huisdieren eigenmaken,
                maar het is toch absurt om ze als een mens te zien?Deal with it , we zijn andere species. Hoeveel nederlanders hebben wel niet allergie met deze honden?Waar komt het door denken jullie?

Comment

A never ending story....
                  Mvg Tim

Comment

The never ending story, dus we vatten samen :

-mensen die verkeerde informatie aanhalen, moet je onwetend laten.
                    -het is ok minachtend te doen tegenover mensen die net iets bijgeleerd hebben. hoe triviaal ook, info die voor sommigen, ook en alleen maar door opleiding, evident is omdat ze het veel eerder geleerd hebben.
                    -een enthousiast verhaal wat iedereen kan snappen is bedenkelijk.
                    -de neiging informatie mee te willen corrigeren is ongepast.
                    -het is beter niets te vertellen te hebben en dat kort te houden.
                    -de 'schoolmeesterreflex' heeft altijd als basis dat men denkt hoogbegaafd te zijn. met beide mag gelachen worden.
                    -mijn mening is de enige !!

jullie snappen het zelf wel zeker .

Wij als koppel, die dit lezen, snappen het niet. Een van ons is Bio-Ingenieur in de Cel en Gen, de andere is hoogbegaafd.

beste 123

Heb ik gezegd dat het ongevaarlijk is? 1000-en mensen worden ziek door hun hond hun gezicht te laten aflikken, dat zeg ik zelfs, het is gevaarlijk. maar willen ze dat weten? nope. borrelnootjes, wc-brillen, deurknoppen, ziekenhuizen, tandartsen,... je kan overal talloze aandoeningen oplopen. yves VDH, johan museeuw... samenleven met de hond kan ook leiden tot besmettingen. het aflikken zelf verhoogt het risico enorm maar dat vermijden sluit niks uit.

Ik bedoelde gewoon dat ondanks dat er misschien effectief minder bacterien in die geteste hondemuil zaten dan in de mijne, dat het geen sluitend bewijs van hygiene is of steriler te zijn. Mensen noemen de kat ook 'propere dieren' terwijl het in wezen één van de grootste ziektedragers is.

Persoonlijk vind ik volwassenen die een 'kind' van hun hond maken een verkeerd perspectief van het leven hebben, het aflikken van de hond is een teken van genegenheid van de hond uit, als mens het toelaten in je gezicht vind ik ridicuul, het is bovendien zeer onhygienisch.

Maar dat is mijn mening maar. En die van jou. Er zijn vrouwen die honde*** ****en, omdat ze dat willen, of er geld mee verdienen. Ik wil heb best vertellen dat het niet ok is. Ze weten het wellicht zelf. Zoals je mag aannemen dat er heel weinig onwetendheid is in de wereld.

Comment

Toch ongelooflijk nog eens dat er toch zoveel hoogbegaafden zijn he, ik bedoel maar, is het geen tijd dat die iq testen bijgeschaafd worden? Het gemiddelde moet blijkbaar verlegd worden....
                      Last edited by Reservoir_Dog; 12 november 2007, 14:32.
                      "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Volgens mij had Jeff die foto gepost om daar zinnige fotografische commentaar op te krijgen. Dat moet niet perse droge kost zijn en misschien dat ik niet hoogbegaafd genoeg ben om het te snappen, maar voor zover ik het kan zien, gaat hij niet veel hebben aan de meeste reakties.

Om maar een voorbeeld te geven, het idee en de afwerking is prima. Ik zou dit model echter eerder met een kleine hond afbeelden, ofwel een klein meisje met bv een Newfoundlander nemen.

Groetjes

Luc

Comment

Volgens mij had Jeff die foto gepost om daar zinnige fotografische commentaar op te krijgen. Dat moet niet perse droge kost zijn en misschien dat ik niet hoogbegaafd genoeg ben om het te snappen, maar voor zover ik het kan zien, gaat hij niet veel hebben aan de meeste reakties.

Om maar een voorbeeld te geven, het idee en de afwerking is prima. Ik zou dit model echter eerder met een kleine hond afbeelden, ofwel een klein meisje met bv een Newfoundlander nemen.

Groetjes

Luc

Ja, maar het probleem is dat dit de hond van het model is, en ik kan moeilijk honden in reserve houden tot er een passend model langs komt hé.

MVG, Jeff
                          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Volgens mij had Jeff die foto gepost om daar zinnige fotografische commentaar op te krijgen.
                            Meen je dat echt?
                            Last edited by pol parasol; 13 november 2007, 09:59. Reden: smiley

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                              Ja, maar het probleem is dat dit de hond van het model is, en ik kan moeilijk honden in reserve houden tot er een passend model langs komt hé.

MVG, Jeff
                              Je kan natuurlijk ook modellen in reserve houden tot de passende hond langskomt

Comment

Wat een discussie, ---------- over een tongzoen............, en dan dien uitleg over de aarde is rond. Hoeveel hits gaat den deze nog halen met al dienen praat.

Comment

Working...
                                X