Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Monthly Business (18+)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Monthly Business (18+)

Oorspronkelijk geplaatst door Bart Boodts Bekijk bericht
    Hoort er wel bij denk ik, je foto moet toch gezien worden, niet?
    Bwa Bart, goede fotografie is zoals een goed restaurant. Het mag gelijk waar gelegen zijn, als het goed is zal het bezoekers trekken, zonder de nodige reclame-aandachtstrekkers

Mvg,

Comment

Deze foto is trouwens al meer dan een week over tijd... .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
        LOL, das een goeie.

We zijn weer zover....

Comment

Zonder mensen die de grenzen opzoeken zouden we altijd blijven stilstaan!

Knappe plaat!
          Mijn Flickr: http://www.flickr.com/photos/40893297@N05/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk bericht
            Content dat ik niet de enige ben die dit idee er op na hou...
            'k Zou begot niet weten waar je met dergelijke fotografie in de prijzen valt
            IK vrees dat ik hier moet volgen hoor..Het idee is misschien wel goed gezocht maar volgens mij scheelt er toch iets met je gedachte gang...

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
            Hilarisch Chris..Doet gij der nog maar een schepke bovenop ja..
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Het valt me op dat het vooral mannen zijn die deze foto 'walgelijk' en 'ziek' en 'pervers' vinden.

Het is wel een beetje vies, maar de reacties hier vind ik toch redelijk bekrompen. Dit is voor mij maar ik een klein stapje verder dan, pakweg, een foto van een vrouw met wat melk op d'r gezicht.
              Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                geen idee over het idee hier achter en zeker de (18+) niet.
                tis wel anders dan gewoon hier op BD.
                grt,bouk.
                serieus?
                van stempvoort bedrijfs nacht en huizen fotografie Middelburg Nachtfotografie Canon EOS 5D MII, EOS 400D, Canon 17-40mm f/4L, 18-200mm IS, 18/55mm, 55-200mm, 50mm f1.8, Manfrotto 055 XDB, monopod.

Comment

Zonder die titel en de 18+ vermelding was er zo geen heisa geweest.

Je kan de foto ook bekijken als volgt: een licht gestoorde drugsgebruiker heeft zich gesneden aan de folie van de pillenstrips.
                  Of een prostaatkankerpatient beseft plots dat hij zijn chemopillen vergeten nemen is en verslond er dan maar een paar strips van met snijwonden en ketchupbloed als gevolg.

Vind wel dat dit moet kunnen.

Comment

Het enige effect van deze foto is dat ze je doet nadenken over het feit of zo'n foto wel nodig is. Mooi is ze zeker niet en technisch is ze ook al niet je dat.

Ik heb dus even nagedacht over deze foto: ik vind ze niet mooi en shockeren doet ze mij niet. De titel, de pil-verpakkingen en het overtollige bloed zorgen er voor dat je deze foto nog "suggestief" zou kunnen vinden. Bijzonder subtiel ben je zeker niet geweest. Wie niet binnen de 3 milliseconden doorheeft waarover het gaat moet zich laten nakijken.

Pubers vinden dit waarschijnlijk een heel interessant onderwerp. Vandaar dat je misschien toch nog positieve kritieken krijgt? Die mensen heb je dan tenminste nog een plezier gedaan.
                    Beauty need only be a whisper
                    Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht

Je kan de foto ook bekijken als volgt: een licht gestoorde drugsgebruiker heeft zich gesneden aan de folie van de pillenstrips.
                      Of een prostaatkankerpatient beseft plots dat hij zijn chemopillen vergeten nemen is en verslond er dan maar een paar strips van met snijwonden en ketchupbloed als gevolg.

waarom prostaatkankerpatient?

Comment

;;;;;
                        Last edited by robbydorine; 30 november 2009, 15:05.
                        Minder tijd achter de computer
                        Is meer tijd achter de camera

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht

Je zou je eens moeten informeren naar prostaatkanker en behandelingsmethodes ?!?!
                          KM 5D-7D-Sony a100+a350+ veel glas ( Minolta,Sigma,Tamron en Sony) - Lumix lx100
                          Macbook Pro 13 inch

Comment

De foto op zich is ongelooflijk sterk qua idee.
                            Ik vind de reacties hilarisch die het losweekt terwijl er echt niks te zien is.
                            In mijn ogen kan dit dus ook totaal niet als pervers aanzien worden.
                            Weet je wat ik helemaal geweldig zou vinden ?
                            Dat hij nu met de originele foto op de proppen komt en dat dit gewoon een
                            gecropte foto is van een kerel die in zijn hand nog een glas bessensap vast heeft.

Comment

Hier komen ook jongeren kijken, of gaan we dit voor onze jongeren als voorbeeld geven, om daarna te zeggen "De jeugd van tegenwoordig"

Dat dit topic wordt toegestaan door de mod's

De foto en de suggestie zijn degoutant, maar de mensen die er dan van profiteren om er met hun even degoutant comment, er nog een schepje bovenop te doen

Zal weer onder mijn vijs krijgen dat ik teveel smiley's gebruik
                              Robby BB
                              Minder tijd achter de computer
                              Is meer tijd achter de camera

Comment

Dat er hier jongeren komen kijken , so what ????

elke serie , film , playstationsplelletje zit er bloed en agressie ....
                                tegenwoordig spelen jongeren van +-6jaar
                                spelletjes die als 18+ aanbevolen worden ,
                                ja ze zullen zeker geschokeerd zijn als ze deze foto zien

Dat er vele mensen aanstoot geven aan deze foto , wilt ook zeggen dat er emotie's losgemaakt worden ,
                                maw deze foto ( de ts)is geslaagd in zijn opzet .
                                On-topic :
                                Goede pic , en zeker 1 die in zijn opzet slaagd

Comment

Working...
                                X