Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Monthly Business (18+)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Monthly Business (18+)

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
    Heeft zich al iemand afgevraagd wat de betekenis is van die pillenstrip op de foto?
    Dat zal je toch wel snappen?

Ik vind het gewoonweg knap werk.
    Het idee én de uitvoering

Gr Kees
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Duidelijk eentje voor HoF (nu) en BoF (2008) ... maar 'k weet niet of dat de verkoopcijfers naar boven zal halen

Is al gezegd en sluit mij er bij aan: zolang wansmakelijkheid geen "trend" wordt binnen BD moet dit zeker kunnen. Idee & suggestieve aan foto zijn
      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

Bouk:
        geen idee over het idee hier achter en zeker de (18+) niet.
        Lees eens een boek

Technisch OK, al roept het wat minder frisse gedachten op. Maar moet kunnen.
        http://www.fotohans.eu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart Boodts Bekijk bericht
          als je daarop wacht
          Neen.

Comment

Abstract is ie wel

Glenn
            Mijn site...
            vandaelefotografie.be
            * BD0916BE *

Comment

Prachtig toch hoe een foto zoveel gemengde gevoelens kan opwekken.
              Persoonlijk heb ik het een beetje moeilijk met de reactie's al zou deze foto hier niet thuis horen. Ik kan begrijpen dat je niet te vinden bent voor dit soort fotografie, maar om daarom creativiteit te bannen en het buiten de lijntjes durven kleuren af te raden, vind ik een beetje ver gezocht.

Uiteraard hoop ik niet dat iedereen nu plots foto's gaat plaatsen zuiver en alleen om te shockeren, maar zo nu en dan eens afwijken van wat sommigen als 'de norm' beschouwen, kan ik alleen maar aanmoedigen.

In die opzet, is deze plaat zeker geslaagd!
              Canon R6 + Canon 5D mark III - Canon RF 28-70 f/2.0 - Canon EF 24-70 2.8 L USM - Canon EF 70-200 2.8 L IS II USM - Canon EF 50 mm 1.8 II; www.dpfotografie.be

Comment

Ik vind de kleur van het bloed te roze voor echte bloed.

Ik vind je foto weerzienwekkend, maar goed.Eens wat anders.
                Doet me denken aan het werk van Erwin olaf, maar de pilletjes
                linksboven maken het ook eentje ranziger.

--

Lana,
                Glimlachen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart Boodts Bekijk bericht
                  Graag jullie ongezouten mening over idee en fotografie
                  Mijn ongezouten mening is dat hij dan in fotodiscussie thuishoort. Of in fotofun.
                  Maar die onderdelen worden minder bezocht, zeker?
                  Ik voel mij opeens bevrijd van de gêne om ook nog eens te posten in showcase!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudi_S60 Bekijk bericht
                    Mijn ongezouten mening is dat hij dan in fotodiscussie thuishoort. Of in fotofun.
                    Maar die onderdelen worden minder bezocht, zeker?
                    Ik voel mij opeens bevrijd van de gêne om ook nog eens te posten in showcase!

Gewoon doen, ben benieuwd

Comment

Ik vind de foto niet slecht maar ook niet fantastisch.
                      Maar ik vraag me af wat er zo weerzinwekkend aan is het is gewoon een man die wat rood aan zijn lippen heeft.
                      Met de titel erbij begin je verbanden te leggen en kom ik eerder tot een grappig verband.
                      Als je hier iets mega goor in ziet dan ligt dat aan je eigen perverse geest want het is je eigen geest die een filmpje maakt van hetgeen aan de foto is voorafgegaan.

Ik dacht direct aan een boterham met confituur hmmmmm lekker

Een foto zo in scene gezet zo braaf als deze vind ik verre van weerzinwekkend.

Groeten Davinzius

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DaVinzius Bekijk bericht
                        Als je hier iets mega goor in ziet dan ligt dat aan je eigen perverse geest want het is je eigen geest die een filmpje maakt van hetgeen aan de foto is voorafgegaan.
                        En waar slaan de pilletjes 'Montag Dienstag Mitwoch Donerstag' op?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DaVinzius Bekijk bericht
                          Nou.. je hoeft toch echt niet zo'n genie te zijn... gezien de titel (Monthly Business) en de pillen...

Mits je natuurlijk 11 bent of zo, zoals mijn dochter die hier zat te kijken en mij om uitleg vroeg.

Heb haar maar iets leuks verteld over neppillen met bloed enzo...voordat ze met angst en beven aan haar eerste date begint
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 123 Bekijk bericht
                            En waar slaan de pilletjes 'Montag Dienstag Mitwoch Donerstag' op?

Maandag is tegen de hoofdpijn, dinsdag tegen maagpijn, woensdag een anti depressivum en donderdag een pepmiddel Vrijdag zijn we terug klaar

Comment

Een sterk beeld heb je, wanneer zowat iedereen het beeld sterk vind.
                              Een héél sterk beeld heb je wanneer het beeld controverse oproept... zoals hier.

Mij is het nog nooit overkomen dat ik over een foto nadacht, minuten, uren of dagen nadat ik hem op dit forum gezien heb. Hier dus wel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                                Maandag is tegen de hoofdpijn, dinsdag tegen maagpijn, woensdag een anti depressivum en donderdag een pepmiddel Vrijdag zijn we terug klaar
                                Ja en dat zouden meer mensen moeten doen zoals bijvoorbeeld hmmm mannen (?)

Comment

Working...
                                X