Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Monthly Business (18+)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Monthly Business (18+)

Oorspronkelijk geplaatst door Bart Boodts Bekijk bericht
    Graag jullie ongezouten mening over idee en fotografie.
    Tja... Het idee hoort hier misschien niet thuis, maar 't is natuurlijk eens wat anders dan strakgestreken, gladgeplooide, uitgelijnde supermodellen, en in die optiek vind ik dat het eigenlijk wel moet kunnen.

De uitvoering... kan me helaas niet bekoren. Te krap, en een te hoog theaterverfgehalte.

Comment

Deze soort fotografie moet kunnen, technisch geen opmerkingen , persoonlijk had ik de kadrage liefst iets ruimer gezien, maar wie ben ik hé.

Het is een soort fotografie die erg suggestief is en uiteraard heel wat oproept bij de toeschouwers, en zonder echt iets te tonen gedachten losmaakt en oproept, die sommigen als pervers zullen aanzien. Dat is het boeiende aan deze soort fotografie.

MVG, Jeff
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
        Deze soort fotografie moet kunnen, technisch geen opmerkingen , persoonlijk had ik de kadrage liefst iets ruimer gezien, maar wie ben ik hé.

Het is een soort fotografie die erg suggestief is en uiteraard heel wat oproept bij de toeschouwers, en zonder echt iets te tonen gedachten losmaakt en oproept, die sommigen als pervers zullen aanzien. Dat is het boeiende aan deze soort fotografie.

MVG, Jeff
        't Wordt vervelend maar ik verval in herhaling: ben het volmondig (sorry voor dit wat ongelukkige woordgebruik in deze context) met je eens.

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
        Foto is technisch ok.
        Hoort thuis bij pis en poepsex, niet voor niveau van Belgiumdigital, maar eerder ergens met xxx

You've got a dirty mind! Ik zie niks dan een man die te veel ketchup op z'n hamburger heeft gedaan.
        Last edited by Arousal; 18 oktober 2007, 21:17.

Comment

Als je het echt ongezouten wilt ziet het eruit alsof je net veel bessensnoepjes hebt gesmikkeld en nu buikpijn hebt.
          ___ { www.dietervanholder.be }- photography

Comment

Hmm... ik zie toch te weinig bloed op de neus en kin om het te geloven hoor...
            www.bigducksix.be

Comment

Ik vind dat dit soort dingen zeker moeten kunnen. Los daarvan spreekt de foto me absoluut niet aan, en dat ligt niet aan het thema.

meh...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                Tja.. ieder zijn/haar meug. Ik vind de gedachte hierachter ronduit smerig en pervers, en vind eerlijk gezegd niet dat dit hier thuishoort.
                Maar goed. Daar ga ik niet over

Fototechnisch niet veel op aan te merken.
                Content dat ik niet de enige ben die dit idee er op na hou...
                'k Zou begot niet weten waar je met dergelijke fotografie in de prijzen valt
                D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                BD0290BE

Comment

voor mij is dit nen hele sjieke..

zowel technisch als het concept ...

lang gelede dat hier nog zo iets orgineels tegenkwam

beetje ziek maar daarom net goe

www.kemizz.com
                  Brand new Blog
                  kemizzdotcomonflickr

Comment

Ik vind het idee ranzig, maar daarom is de foto niet slecht en hoeft men het niet te verwijzen naar of andere xxx-website.

Kunst kan nu eenmaal aanstootgevend zijn.

Comment

grappig idee, i must say
                      ik snap de opschudding hierover niet echt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eatjunkbecomejunk Bekijk bericht
                        grappig idee, i must say

Opschudding?? LOL, degenen die dit als pervers aanzien, dààr heb ik mijn idee over, want juist die mensen denken met verkeerde én vieze ideeën, hm, dat vind ik dan vies. Mensen die hier juist niet over struikelen én de humor ervan inzien, vind ik minder pervers, mijn nederige gedachte.... Voor alle duidelijkheid, nog es, ik vind dit ook walgelijk, maar het idee en de alles errond wou ik allang doen:

Grtz,
                        Bart

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door eatjunkbecomejunk Bekijk bericht
                          grappig idee, i must say
                          Mijn gedacht
                          Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius Bekijk bericht
                            'k Zou begot niet weten waar je met dergelijke fotografie in de prijzen valt
                            Even Jan Verheyen gemaild, want dit is er eentje voor "De nacht van de wansmaak"!

Rare jongen, die Bart Boodts (vandaar die dt, waarschijnlijk)!

Maar wél geslaagd in zijn opzet!
                            Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                              Rare jongen, die Bart Boodts (vandaar die dt, waarschijnlijk)!
                              lol...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart Boodts Bekijk bericht
                                Graag jullie ongezouten mening over idee en fotografie.
                                Ongezouten, zegt'em!

Comment

Working...
                                X