Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hypnose

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hypnose

    Veel commentaar kan ik hier niet bijgeven hé...
    of ?



    Model: NIKON D40
    Shutter Speed: 10/500 second
    F Number: F/5.6
    Focal Length: 55 mm
    ISO Speed: 400

  • #2
    Re: Hypnose

    de achtergrond vind ik bijzonder pijnlijk aan de ogen ... verder lijkt het mooie model me zeer ver verwijderd van een hypnotische trance (om maar te zeggen dat ik het verband zoek met 'hypnose')
    "Just do it !"

    http://jr52.be/index.html

    Comment


    • #3
      Re: Hypnose

      Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
      de achtergrond vind ik bijzonder pijnlijk aan de ogen ... verder lijkt het mooie model me zeer ver verwijderd van een hypnotische trance (om maar te zeggen dat ik het verband zoek met 'hypnose')
      wanneer ik de foto maakte, draaide de achtergrond rond, waardoor je zelf 'gehypnotiseerd' werd... Het is zo een speciaal bord!

      Comment


      • #4
        Re: Hypnose

        I'm sorry. Linkerhand uitgebrand, storende achtergrond, armen gesneden en model te centraal.
        Frank
        Nikon D800
        www.fotodigiclub.be

        Comment


        • #5
          Re: Hypnose

          Oorspronkelijk geplaatst door Pylones Bekijk bericht
          wanneer ik de foto maakte, draaide de achtergrond rond, waardoor je zelf 'gehypnotiseerd' werd... Het is zo een speciaal bord!
          dan had je het moeten filmen, als je een foto maakt schiet er niet veel meer over van je hypnose, achtergrond en model passen niet echt
          teveel wit

          http://aljocha.tumblr

          Comment


          • #6
            Re: Hypnose

            Soms denk ik: waarom wordt het fotodiscussie-forumonderdeel niet afgeschaft...? De meeste beelden belanden toch hier, zelfs al mét de exifgegevens er netjes bijgezet...

            Mvg,

            Comment


            • #7
              Re: Hypnose

              Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
              Soms denk ik: waarom wordt het fotodiscussie-forumonderdeel niet afgeschaft...? De meeste beelden belanden toch hier, zelfs al mét de exifgegevens er netjes bijgezet...

              Mvg,
              oké ik het het begrepen; een rotslechte foto dus

              Comment


              • #8
                Re: Hypnose

                Oorspronkelijk geplaatst door Pylones Bekijk bericht
                oké ik het het begrepen; een rotslechte foto dus
                Nee, hij is niet rotslecht. Sommige mensen menen dat hier enkel "eliteplaatjes" gepresenteerd mogen worden, terwijl eigenlijk het enige criterium is...
                Als je een foto hebt gemaakt waar je zelf tevreden over bent, maar er niet direct een bepaalde techniek mee wilt demonstreren of een beoordeling verlangt, dan kun je deze foto in dit forum tonen.
                Dus als jij je foto goed vindt... dan post je hem hier, wil je er commentaar op, dan zet je hem in fotodiscussie. Dus... laat hem gerust staan als je er zelf tevreden over bent.

                Ik wou dit enkel verduidelijken en ga me onthouden van verdere commentaar.

                Comment


                • #9
                  Re: Hypnose

                  Bedankt..

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hypnose

                    Ik vraag het gewoon: of iemand zijn foto SC waardig vind of niet. Zegt-ie ja, nou, klaar dan.

                    Dus, Pylones, vind je deze foto SC-waardig? Klinkt wel plechtig zo hé

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hypnose

                      Oorspronkelijk geplaatst door Pylones Bekijk bericht
                      of ?
                      Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                      terwijl eigenlijk het enige criterium is...
                      Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk bericht
                      Dus, Pylones, vind je deze foto SC-waardig?
                      gauloise: als TS z'n foto SC-waardig vindt, plaatst ie er geen of bij.
                      festinalente: er zou nog moeten bijstaan: "bij twijfel => discussieforum"
                      pylones: goeie poging, maar ideale discussie-foto voor tips over techniek.

                      mm
                      ∏__|_ ∏__|_
                      "no rules, great shots"
                      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                      Comment


                      • #12
                        Re: Hypnose

                        Wat niet wegneemt dat het idee prachtig is. een behoorlijke poging.
                        Neem je model en ga terug zou ik zeggen. Dat draaiende bord geeft mogelijkheden.

                        Guido
                        Geyst

                        Comment

                        Working...
                        X