toch ook eens een duoshoot geprobeerd...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Julia & Jessica
Collapse
X
-
Julia & Jessica
some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!Labels: Geen
-
-
Re: Julia & Jessica
De tweede is veruit de beste qua sfeer, compo en pose, de andere 2 vind ik minder met die rare grimassen, en qua compo en pose ook erg gewoontjes.Sony en Olympus
Fotoseries
-
voorkeur voor de tweede opname(compo), al vind ik de bewerking (vooral de huiskleur) niet zo geslaagd bij allen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Niet echt toppers hé
- geen leven in de blik van de modellen, het gebruik van een invulflits was wenselijk geweest.
- zwakke compo, afgehakte handjes, bh bandjes die komen piepen
- zeer matige scherpte - IMHO onvoldoende scherpte
- zeer matige kleuren
- zeer storende achtergond
- omzeggens geen detail in de donkere partijen
- de beelden geven een ietwat fletse indruk, ze missen briliance
MVG, JeffNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment
-
U bent goed bezig ,getuige deze mooie serie foto's.
Foto 1 vind ik de leukste.Foto 2 de meest spannende .3 is té verkrampt.
Met een beetje meer voorbereiding had u hier meer uit kunnen halen...vooraf even de lokaties checken,kleding checken...en tijdens de shoot goed letten op poses,uitdrukkingen en kleine details die storend kunnen werken. probeer gewoon het maximale eruit te halen....zonder camera maak je de beste foto's...
Comment
-
-
NO2 de betere van deze serie. Mooie hoek, kleurtoning en poses van modellen. Jammer van die plaat is dat de ogen van het bovenste model te donker zijn.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk berichtNiet echt toppers hé
- geen leven in de blik van de modellen, het gebruik van een invulflits was wenselijk geweest.
- zwakke compo, afgehakte handjes, bh bandjes die komen piepen
- zeer matige scherpte - IMHO onvoldoende scherpte
- zeer matige kleuren
- zeer storende achtergond
- omzeggens geen detail in de donkere partijen
- de beelden geven een ietwat fletse indruk, ze missen briliance
MVG, Jeff
ik moet je (en ook de andere comments) op vele punten gelijk geven hoor!
men moet gewoon af en toe eens een slechte post doen om weer een stap vooruit te kunnen gaan :-)
ik heb hier vooral uit geleerd dat je bij een duoschoot op nog veel meer moet letten dan op een single...
groetjes,
koensome pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!
Comment
-
-
Geen toppers, maar gewoon leuke platen waar ik met plezier naar kijk. Een voorkeur? Misschien de eerste omdat ze zo mooi los komen van de achtergrond en de spontaniteitsgehalte het hoogst zijn. De tweede is het meest sfeervol, hoewel MadMax gelijk moet geven met betrekking tot de ogen.meer over mijn fotografie is te vinden op
http://www.nandoonline.com
Comment
-
De eerste vind ik de aangenaamste om naar te kijken, dus voor mij de beste.
Comment
-
-
De sfeer van foto 2 !!!!!!!!!!!!!!
Comment
Comment