Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
de achtergrond vind ik bijzonder pijnlijk aan de ogen ... verder lijkt het mooie model me zeer ver verwijderd van een hypnotische trance (om maar te zeggen dat ik het verband zoek met 'hypnose')
de achtergrond vind ik bijzonder pijnlijk aan de ogen ... verder lijkt het mooie model me zeer ver verwijderd van een hypnotische trance (om maar te zeggen dat ik het verband zoek met 'hypnose')
wanneer ik de foto maakte, draaide de achtergrond rond, waardoor je zelf 'gehypnotiseerd' werd... Het is zo een speciaal bord!
Soms denk ik: waarom wordt het fotodiscussie-forumonderdeel niet afgeschaft...? De meeste beelden belanden toch hier, zelfs al mét de exifgegevens er netjes bijgezet...
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
Soms denk ik: waarom wordt het fotodiscussie-forumonderdeel niet afgeschaft...? De meeste beelden belanden toch hier, zelfs al mét de exifgegevens er netjes bijgezet...
Nee, hij is niet rotslecht. Sommige mensen menen dat hier enkel "eliteplaatjes" gepresenteerd mogen worden, terwijl eigenlijk het enige criterium is...
Als je een foto hebt gemaakt waar je zelf tevreden over bent, maar er niet direct een bepaalde techniek mee wilt demonstreren of een beoordeling verlangt, dan kun je deze foto in dit forum tonen.
Dus als jij je foto goed vindt... dan post je hem hier, wil je er commentaar op, dan zet je hem in fotodiscussie. Dus... laat hem gerust staan als je er zelf tevreden over bent.
Ik wou dit enkel verduidelijken en ga me onthouden van verdere commentaar.
gauloise: als TS z'n foto SC-waardig vindt, plaatst ie er geen of bij. festinalente: er zou nog moeten bijstaan: "bij twijfel => discussieforum" pylones: goeie poging, maar ideale discussie-foto voor tips over techniek.
Comment