Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The body - artistic nude

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: The body - artistic nude

    Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht

    GEEEEEEEN olie ... dat is vies joh en glimt te veel. Gewoon water. Thats it.
    ach jong , zal dat es uitleggen waarom olie beter is,
    ge neemt een potje massage olie en wrijft heel langzaam en zachtjes, de hele body in met olie, er goed opletten dat je niks vergeet, dus ik verkies olie boven een paar waterspatters aleen
    zie en zo blijft fotografie plezant,

    Comment


    • #32
      Re: The body - artistic nude

      Knap, de tweede is volgens mij de beste
      Groet, Philippe

      Meer en andere belekens op Facebook

      Comment


      • #33
        Re: The body - artistic nude

        knappe fotografie
        Canon toestel en (GL)asbak. www.photo.net/photodb/member-photos?include=all&user_id=979153

        Comment


        • #34
          Re: The body - artistic nude

          Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
          GEEEEEEEN olie ... dat is vies joh en glimt te veel. Gewoon water. Thats it.
          Dus ... naast het oefenen met de camera, moeten we ook gaan oefenen met de plantespuit om zover te komen

          Comment


          • #35
            Re: The body - artistic nude

            ZÓ sexy super fotos!

            Comment


            • #36
              Re: The body - artistic nude

              Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk bericht
              Dus ... naast het oefenen met de camera, moeten we ook gaan oefenen met de plantespuit om zover te komen
              Lijkt mij toch een gezellige oefening.

              Comment


              • #37
                Re: The body - artistic nude

                Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                Maar misschien ziet een ander wat jij ook ziet, en dan hoor ik het graag.
                Was ook mijn eerste reactie dat het niet op water trekt voor mij, maar had mij maar ingehouden. Maar nu ik weet dat je het graag hoort...

                Comment


                • #38
                  Re: The body - artistic nude

                  ik vind ze niet echt geweldig. Ik mis de sensuele kant van het lichaam.
                  Door het overmatige gebruik van druppels , vind ik de huid op een vacht lijken.
                  (ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven).

                  Ik vind de kleurzetting ook niet geweldig, ik had liever iets meer kleur gezien.

                  Ik heb veel beter werk van je gezien Madmax
                  D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

                  Comment


                  • #39
                    Re: The body - artistic nude

                    Hij moest toch opzettelijk falen, anders heeft ie geen excuus om opnieuw te oefenen

                    Comment


                    • #40
                      Re: The body - artistic nude

                      Vind de foto's ook niet zo super goed, maar het model heeft in ieder geval wel een mooi lijfje
                      "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

                      Comment


                      • #41
                        Re: The body - artistic nude

                        Oorspronkelijk geplaatst door maGuy Bekijk bericht
                        Hij moest toch opzettelijk falen, anders heeft ie geen excuus om opnieuw te oefenen
                        Ik oefen tenminste

                        Thnx folks.
                        Smaken zullen altijd verschillen, en dat is maar goed ook.
                        Ik ben er in ieder geval heel erg blij mee, en model ook.
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

                        Comment


                        • #42
                          Re: The body - artistic nude

                          Prachtig, verlang naar de dag dat ik ooit gelijkaardige plaatjes kan schieten
                          precies mijn gedachten ...
                          The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                          Comment


                          • #43
                            Re: The body - artistic nude

                            De belichting vind ik super, alleen een beetje té veel druppeltjes op n° 2 , maar het is wel m'n "preference".

                            Als je eventueel wil (en moest je me kunnen helpen natuurlijk), mag je altijd wat info over deze belichtingstechnieken door-pm-en.

                            Kris
                            Canon 40D // Speedlite 430EX // Canon 50mm f1.8 // Canon 70-200L f2.8 // Tamron 28-75mm f2.8 (te koop) // Tokina 11-16 f2.8
                            http://digital.raptor-tec.be

                            Comment


                            • #44
                              Re: The body - artistic nude

                              Oorspronkelijk geplaatst door kris_vdm Bekijk bericht
                              De belichting vind ik super, alleen een beetje té veel druppeltjes op n° 2 , maar het is wel m'n "preference".

                              Als je eventueel wil (en moest je me kunnen helpen natuurlijk), mag je altijd wat info over deze belichtingstechnieken door-pm-en.

                              Kris
                              Nou das geen geheim hoor.
                              (bij 2 en 3) Strip boven, schuin achter model.

                              No1 was de strip schuin links achter de borst. (van de kant van de fotograaf gezien)

                              Dan is het een kwestie van mm voor mm schuiven naar boven naar beneden naar links en rechts en het model een pose in te laten nemen totdat jezelf tevreden bent. En dan maar hopen dat de huid niet op een vacht gaat lijken
                              Wat een benaming zeg hahaha.
                              Groetjes, Jörgen
                              www.beautyshoot.nl

                              Comment


                              • #45
                                Re: The body - artistic nude

                                Knappe serie, met als favoriet de derde. Best wel plezant he, naakte dames op de foto zetten
                                BD0808BE

                                Comment

                                Working...
                                X