Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLenteBekijk bericht
Heerlijke plaatjes, waarvan ik de derde de mooiste vind. Toch vraag ik me af hoe het komt dat die druppeltjes blijven liggen...
Ik denk met olie, doe ik ook zo.
Een van de beste topics wat betreft ,,artistic nude,, van lange tijd.waarvan nr 3 mijn voorkeur is.
mooi heel mooi gedaan, echt volledig naar mijn goesting.
hmm, blijkbaar ben ik de enige die dit niet goed vind
over de poses en compo ga ik me niet uitwijden. Ik wil alleen de de foto's niet zo scherp zijn (valt vooral op bij 1) maar vooral de huid komt me zo raar over, lijkt een beetje schurftig ( , sorry voor de woordkeuze, maar vond geen ander minder aanstekelijk woord)
Dus ik zou ze niet in mijn living hangen (als ik dan al zou mogen van mijn vrouw)
hmm, blijkbaar ben ik de enige die dit niet goed vind
over de poses en compo ga ik me niet uitwijden. Ik wil alleen de de foto's niet zo scherp zijn (valt vooral op bij 1) maar vooral de huid komt me zo raar over, lijkt een beetje schurftig ( , sorry voor de woordkeuze, maar vond geen ander minder aanstekelijk woord)
Dus ik zou ze niet in mijn living hangen (als ik dan al zou mogen van mijn vrouw)
maar ...
gelukkig denkt de 'grootste hoop' er anders over
LOL.. ieder zijn/haar mening hoor Geen probleem.
Gelukkig zijn ze (de originele) messcherp, dus maak je daar geen zorgen over. Kan door verkleinen komen mss? Maakt ook niet uit. Je vindt ze toch niet mooi
Maar misschien ziet een ander wat jij ook ziet, en dan hoor ik het graag.
Comment