Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Ik zeg niet meer dat ze mooi zijn, want ik val altijd in herhaling.
Nogal veel druppeltjes maar de 3e heeft daardoor een beetje een versteende indruk, die het voor mij wat tragischer en interessanter maakt.
Versteende vrouwen : wie zijn ze, hoe worden ze zo, waarom doen ze het ??
Mooi misteffectje achteraan.
Hoe heb je dit gedaan? Rookmachientje of licht door een fles laten passeren?
Ik zeg niet meer dat ze mooi zijn, want ik val altijd in herhaling.
Nogal veel druppeltjes maar de 3e heeft daardoor een beetje een versteende indruk, die het voor mij wat tragischer en interessanter maakt.
Versteende vrouwen : wie zijn ze, hoe worden ze zo, waarom doen ze het ??
Mooi misteffectje achteraan.
Hoe heb je dit gedaan? Rookmachientje of licht door een fles laten passeren?
Mijn vrouw? Oops.... ssssstttttt
Maar toevallig heb ik heeeeel braaf toestemming gevraagd voor deze shoot
Ach die druppeltjes ... nu kunnen we natuurlijk allemaal flauwe grappen over iets nats en droogs gaan maken hehehe... maar het was gewoon slecht weer hier in Almere
Als ik Fine-art zie dan zie ik 9-10 platen met 'droge' modellen. Ik .. en ook het model vonden dit juist een toevoeging. Maarrrrrrr.. dat neemt niet weg dat ik er ook een paar zonder drupkes heb hoor
En die achtergrond op 3. Hmm.. zullen we dat op PUUR toeval houden Ik zag het namelijk ook pas toen ik de foto's op mijn scherm had.
En nee.... geen rookmachine En ook nee... deze keer verklap ik het geheim niet whahahaha. (zie pb)
Comment