Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
gisterenavond een plotse 'goesting' om er even op uit te trekken met Jolien. We waren net op tijd voor het donker want het was al 20u. Wel weer geleerd dat je bij het resetten van de camera nooit mag vergeten de RAW functie weer op te zetten, grrr... gelukkig was dat pas bij de laatste 10 foto's.
Mooie reeks met drie heel mooie compo's. De eerste is heel dynamisch en die kronkel door het beeld doet het. Bij de tweede vind ik de ruimte bovenaan goed, en bij de derde, het krappe. Leuk subtiel kadertje trouwens, viel me direct op.
blijkbaar worden de foto's niet erg gesmaakt 260 views en maar 1 reactie.. Jammer maar helaas.. Als je de foto's niet goed vindt, graag ook reactie met argumenten zodat ik daar de volgende keer op kan letten. Bedankt
blijkbaar worden de foto's niet erg gesmaakt 260 views en maar 1 reactie.. Jammer maar helaas.. Als je de foto's niet goed vindt, graag ook reactie met argumenten zodat ik daar de volgende keer op kan letten. Bedankt
Ik was gisteren in mijne hof aan het werken
1 is een mooie spontane foto en 3 heeft iets misterieus
voor mij de 2é, vanwege de pose en de belichting
Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Ik vind nr.2 een hele knappe foto. Perfecte pose, moment,...
Maar 1 en 3 kunnen me niet echt bekoren en dat is gewoon persoonlijke smaak. Ik vind de gezichtsuitdrukking op 1 vrij geforceerd/raar overkomen en ze lijkt los te staan van de achtergrond.
Daarvoor kan je beter in fotodiscussie posten.
Tamelijk harde schaduwen.
Je hebt gelijk, ze zijn tamelijk hard, maar niet overal storend. Aansluitend op mijn eerdere commentaar... Het enige dat mij een beetje stoort, is de schaduw op het linkeroog in foto 1, waar dit een donker en een licht oog geeft, en (in veel mindere mate) op het rechteroog in foto 3. Daar heb je daardoor ook twee ietwat verschillende ogen.
Comment